Lectură de 3 minute

23 Feb 2024 - Știri și Noutăți

Cifrele înregistrate de Lenovo în T3 2023/24: care au fost principalele motoare de creștere

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Lenovo Group Limited, împreună cu filialele sale, anunță rezultatele obținute în cel de-al treilea trimestru, raportând o creștere a veniturilor la nivel de Grup de 3% de la an la an, la 15,7 miliarde de dolari SUA. Profitabilitatea Grupului s-a îmbunătățit de la trimestru la trimestru, pentru a doua oară consecutiv. Venitul net a fost de 357 de milioane de dolari SUA pe o bază non-Hong Kong Financial Reporting Standards (non-HKFRS), cu o marjă a venitului net în creștere cu 0,4% de la un trimestru la altul, ajungând la 2,3%. Motoarele de creștere diversificate ale Grupului au continuat să genereze performanțe solide, veniturile din segmentele non-PC reprezentând 42% din veniturile Grupului, în creștere cu 1,3 puncte procentuale de la an la an.

Sursa foto: Pixabay.com

Progresele constante de la trimestru la trimestru din ultimele trimestre au fost determinate de stabilitatea activităților de bază ale grupului și de eficacitatea procesului continuu de transformare. Segmentul SSG a atins o bornă importantă, depășind pragul de venituri de 2 miliarde de dolari americani, a obținut un profit operațional record cu o marjă operațională de peste 20% și a majorat veniturile obținute din segmentul de managed services și serviciile în zona de proiecte și soluții de la an la an, timp de 11 trimestre consecutive. Segmentul ISG a înregistrat o creștere a veniturilor de la trimestru la trimestru și a ajuns la un nivel record de venituri de 1 miliard de dolari SUA pentru segmentele de stocare, software și servicii. Per total, segmentul IDG a reluat creșterea veniturilor, surclasând performanța pieței și a obținut o creștere de la an la an a livrărilor de PC-uri, menținându-și profitabilitatea.

Privind în viitor, angajamentul nostru în zona de inovații AI, capabilități pocket-to-cloud, portofoliu complet de dispozitive inteligente, infrastructură inteligentă, soluții și servicii inteligente, la care se adaugă parteneriatele încheiate cu lideri cheie în domeniul inteligenței artificiale, ne oferă siguranța că suntem bine poziționați pentru a valorifica oportunitățile extraordinare create de inteligența artificială.

Yuanqing Yang, președinte și CEO

Accelerarea procesului de valorificare a beneficiilor AI

Grupul valorifică oportunitățile semnificative de creștere oferite de era inteligenței artificiale. În mod particular, tendința actuală pentru modelul AI hibrid stimulează în mod direct cererea de PC-uri AI, o tendință care va impulsiona un alt val de reîmprospătare a industriei, pe măsură ce utilizatorii au nevoie de dispozitive concepute pentru mai multă creativitate și productivitate. Pe lângă dispozitive, modelul AI hibrid determină o creștere a cererii de infrastructură hibridă și de aplicații, soluții și servicii native AI din partea clienților, precum consultanță, proiectare, dezvoltare și mentenanță – impulsionând creșterea la nivelul mai multor verticale de clienți.

Pentru a-și consolida poziția unică în era inteligenței artificiale, Lenovo continuă să investească în inovație. Numărul de angajați din cercetare & dezvoltare a crescut de la an la an, ajungând la peste 25% din numărul de angajați ai Grupului, iar raportul de cheltuieli R&D/venituri pentru întregul an fiscal este pe cale să atingă un nivel record. Investițiile continue, alături de un portofoliu complet de dispozitive, infrastructură, soluții și servicii compatibile cu AI, pregătite și optimizate pentru AI, reprezintă fundamentul viziunii Lenovo de „AI pentru toți” – care transformă modul în care trăiesc și lucrează oamenii și companiile și va stimula creșterea sustenabilă viitoare a Grupului.

Anunțurile recente ale grupului pe partea de inteligență artificială includ parteneriatul cu Anaconda, pentru accelerarea dezvoltării și implementării AI la nivelul stațiilor de lucru de înaltă performanță pentru știința datelor de la Lenovo, o suită de dispozitive și soluții AI anunțate la expoziția anuală CES, extinderea platformei de cloud hibrid pentru AI cu noi soluții hiperconvergente ThinkAgile și servere ThinkSystem, precum și oferta cyber-resiliency as a service (CRaaS), recent lansată.

Lenovo este o companie tehnologică globală cu venituri de 62 de miliarde de dolari US, clasată pe locul 217 în topul Fortune Global 500, cu 77.000 de angajați în întreaga lume și care deservește zilnic milioane de clienți din 180 de piețe.

Citeste si:
Analiză MerchantPro| Piața de eCommerce crește lent, dar sigur: cele mai active domenii din primul trimestru
Analiză MerchantPro| Piața de eCommerce crește lent, dar sigur: cele mai active domenii din primul trimestru

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Cifrele înregistrate de Lenovo în T3 2023/24: care au fost principalele motoare de creștere