Lectură de 2 minute

17 Nov 2023 - Știri și Noutăți

Cifrele înregistrate de IKEA, în 2023: reduceri la cele mai căutate categorii de produse în magazine

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

IKEA România a înregistrat rezultate pozitive în anul fiscal 2023, cu o creștere totală de 14,1% în materie de vânzări, în comparație cu anul precedent, ajungând la o cifră de afaceri de peste 1,2 miliarde de lei și la peste 22 de milioane de produse vândute în toate unitățile.
 

Sursa foto: IKEA

Începând cu luna septembrie IKEA a continuat reducerea prețurilor unora dintre cele mai populare produse și caută soluții pentru a investi și mai mult în prețuri în viitor. Pe tot parcursul anului, compania va investi peste 5,8 milioane de euro pentru a absorbi costurile și a asigura prețuri cât mai mici. De la 1 noiembrie, peste 900 de produse îndrăgite, precum familiile MALM, BESTA, PAX, vor avea prețuri mai mici în România.

De asemenea, IKEA a înregistrat creșteri considerabile în anul fiscal 2023 (1 septembrie 2022 – 31 august 2023) și în materie de vânzări online, cu o creștere de 6% față de anul fiscal 2022, confirmând astfel încă o dată tendința consumatorilor de a prefera achizițiile online. Totodată, 2023 a fost și anul în care IKEA Timișoara și-a deschis oficial porțile, contribuind semnificativ la îmbunătățirea performanței afacerii. Noul magazin a marcat un pas esențial pentru companie în atingerea obiectivului său de a fi mai aproape de cât mai mulți oameni, atât pentru IKEA România, cât și pentru IKEA Europa de Sud-Est.

Produsele de mobilier rămân în topul preferințelor clienților, raportul dintre vânzările de mobilier și cele de accesorii fiind de 64% pentru mobilă și 36% pentru accesorii.

Vedetele în rândul produselor IKEA din ultimul an fiscal au fost gama de accesorii de mobilier KOMPLEMENT, cu un număr impresionant de 645.960 de articole vândute, și gama de farfurii OFTAST, cu un total de 2.103.429 de articole care au ajuns în locuințele clienților. Au fost apreciate în special farfuriile OFTAST de 25 cm, cu 985.819 bucăți vândute, suficient de multe pentru a depăși în înălțime Muntele Everest dacă ar fi așezate unele peste celelalte. Iar scaunele albe ADDE s-au dovedit a fi și ele la mare căutare, întrucât nu mai puțin de 26.156 de unități și-au găsit locul perfect la mesele clienților.

În anul fiscal 2023, magazinele IKEA s-au bucurat de o atmosferă plină de viață, mulțumită celor 5 milioane de vizitatori. Website-ul IKEA a fost, la rândul său, un punct de întâlnire virtual foarte popular, înregistrând 27 de milioane de vizite și peste 381 de mii de comenzi online.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Cifrele înregistrate de IKEA, în 2023: reduceri la cele mai căutate categorii de produse în magazine