Pentru 2024, MTH Digital își propune să se focuseze în continuare pe creșterea calității serviciilor, astfel își va concentra eforturile în îmbunătățirea proceselor interne și creșterea echipei. De asemenea, agenția își propune să optimizeze procesele interne cu ajutorul automatizărilor și integării inteligenței artificiale.
”Cel mai mare atu în orice strategie de marketing este abordarea holistică, deoarece luăm în calcul întregul drum al utilizatorului, de la prima vizită până la decizia de achiziție. În plus, incorporarea tot mai mare a mecanismelor de tip AI în campaniile de digital marketing a început deja să influențeze targetarea și optimizarea campaniilor, ceea ce a dus la un necesar mai mare de testare și la întârzierea rezultatelor, deci la costuri mai mari pe conversie”, a declarat Robert Dumitru, Managing Partner MTH Digital.
Agenția MTH Digital este în piață în calitate de departament de marketing online externalizat încă din 2016. Pentru clienții săi din domenii variate, MTH Digital se ocupă de strategie, creație, copywriting, implementarea campaniilor de Google, Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest, Youtube Ads, social media, content writing și email marketing. Din portofoliul de clienți ai agenției fac parte branduri precum Mega Image, Herlitz, Fragedo, BGS, Bottega Verde, Sabon și multe altele.