Lectură de 2 minute

29 Jan 2024 - Știri și Noutăți

Chinezii de la Temu vor vânzători americani și europeni în platformă. Cum arată planurile de extindere

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Temu își deschide porțile vânzătorilor americani și europeni și speră să-și îmbunătățească imaginea, dar și să se deschidă către noi audiențe.

Sursa foto: Shutterstock.com

Începând cu luna martie, Temu va permite sellerilor din Occident să aibă acces la platformă. În prezent, doar vânzătorii chinezi (se estimează că 100.000 dintre ei) oferă produse pe platformă, adesea direct din fabrică, la prețuri foarte mici.

Temu este deosebit de popular în rândul unui public tânăr prin gadgeturi ieftine, cum ar fi căști de zece euro. A devenit rapid cea mai descărcată aplicație de comerț online din Statele Unite și crește rapid și în Europa, scrie RetailDetail.eu.

O analiză efectuată de Barclays a constatat că jucătorii de modă cu buget redus, precum Boohoo și Asos sunt în prezent cei mai amenințați, în timp ce „generaliștii” precum Amazon sunt încă relativ în siguranță.

De asemenea, brandurile scapă, într-o oarecare măsură, de presiune, deoarece platforma are o imagine de calitate scăzută din cauza numărului mare de produse contrafăcute. Cu toate acestea, acest lucru se poate schimba în curând dacă vânzătorii occidentali acceptă oferta Temu.

În plus, Temu cheltuiește miliarde pe marketing online și este deja deosebit de dominant pe motoarele de căutare. Asta explică imediat de ce noul venit chinez poate fi de interes pentru companiile americane și europene: dacă vrei trafic, Temu ar putea fi locul potrivit. Timpul petrecut de clienți este, de asemenea, mare, arată sondajul Barclays.

Pentru Temu, este o oportunitate de a-și îmbunătăți imaginea, mai ales prin alăturarea ofertele sale ieftine chinezești cu brandurile occidentale. Mai mult decât atât, retailerul online dorește să înceapă să livreze mai rapid: livrarea din China durează cu ușurință o săptămână sau două, mai mult decât sunt obișnuiți – și uneori dispuși – să aștepte consumatorii occidentali.

Vânzătorii americani și europeni ar urma să livreze direct ei, prin urmare, mai repede.

Citeste si:
Kaufland inaugurează al doilea magazin din 2024
Kaufland inaugurează al doilea magazin din 2024

Cooperarea cu companiile occidentale poate, de asemenea, ușura rezistența politică, care este deosebit de puternică în Statele Unite. Parlamentarii de acolo denunță numeroasele pachete din China (aproape o treime din cele care intră zilnic în SUA), deoarece acestea scapă adesea de taxele de import. Temu a confirmat vestea pentru Seattle Times, dar a spus că multe detalii despre afaceri sunt încă în discuție.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Chinezii de la Temu vor vânzători americani și europeni în platformă. Cum arată planurile de extindere