Cei trei retaileri care au incheiat contracte cu Veranda sunt:
- magazinul de jucarii Noriel; se va afla la parter si va ocupa 556 de metri patrati.
- retailerul de moda LC Waikiki va avea o suprafata de aproximativ 1124 de metri patrati.
- producatorul de cosmetice Farmec marcheaza deschiderea celui de-al doilea magazin Gerovital din Bucuresti, odata cu inaugurarea complexului.
Mallul va avea o suprafata de aproximativ 30.000 de metri patrati. Acestora li se vor adauga alti 15.000 de metri patrati de spatii verzi, destinati relaxarii si petrecerii timpului liber.
In complexul Veranda va fi gazduit si un hipermaket Carrefour (o suprafata de peste 10.000 de metri patrati), inaugurat cu un concept nou. Cumparatorii interesati de articole de fashion vor avea de ales dintre H&M, CCC, Deichmann, Triumph, Pepco, Yves Rocher, Sephora, Splend’or si OPTIblu, dar si magazinul Tati, primul din Romania. Vizitatorii vor putea face achizitii si de la Petmag, libraria Diverta sau farmaciile Catena si Sensiblu.
Carrefour a deschis cinci noi magazine Market. Retailerul a depășit 190 de unități în acest format

Restaurantele KFC, McDonald’s, Oro Toro, Pizza Colosseum, Salad Box, Starbucks, Sushi Terra, Mesopotamia,Toan’s si Spartan acopera zona de food court. In ceea ce priveste zona de servicii, de asta se ocupa Orange, Telekom, Arsis, spalatoria EcoClean, saloanele de infrumusetare Evidence si Salon Pro, tour-operatorul TUI, Silca, Maxbet
Veranda este un centru comercial de proximitate, dezvoltat de Professional Imo Partners S.A. (fosta Prodplast Imobiliare S.A.).
Sursa poza: wall-street.ro