Decizia Oysho lasă cale liberă altor lanțuri cu care a concurat până acum pe piața de lenjerie intimă, cum ar fi Women'secret, deținut de Tendam (care și-a lansat și propriul brand sportiv, Dash and Stars), sau grupul italian Calzedonia (din care fac parte și Intimissimi și Tezenis), potrivit modaes.com.
Potrivit unor surse apropiate ale Oysho, decizia face parte dintr-o schimbare de concept prin care compania va deveni un lanț de magazine de sport și lifestyle.
Schimbarea de direcție, care, potrivit unor surse din piață, reprezintă un angajament personal al lui Carmen Sevillano, CEO al Oysho, lasă, de asemenea, Inditex fără o ofertă de lenjerie intimă, cu excepția unor mici capsule în alte lanțuri, precum Zara.
Oysho, cel mai tânăr lanț din grupul Inditex
Unele magazine Oysho nu mai oferă altceva decât colecțiile de sport și lifestyle. Singura lenjerie intimă pe care o vând sunt sutienele sport și o ofertă mică de pachete de chiloți, care a fost, din punct de vedere istoric, cel mai bine vândut produs al firmei.
Pijamalele, cămășile de noapte și puțina lenjerie intimă care mai există în ofertă sunt vândute doar online. Pe site-ul Inditex, lanțul se definește ca fiind "un brand de sport și de agrement".
Oysho a luat naștere în 2001 pentru a concura cu Women'secret, fondat cu opt ani mai devreme. La sfârșitul primului său an de activitate, avea deja treizeci de magazine în șapte țări europene. Împreună cu Zara Home, este cel mai tânăr lanț din grupul Inditex.
În 2011, Oysho a lansat o primă linie de îmbrăcăminte sport în colaborare cu Adidas, care avea să devină o colecție permanentă (fără Adidas) în anul următor. În 2019, colecția a căpătat o entitate proprie sub numele Oysho Sport, deși de atunci diferențierea a căzut în dizgrație pe măsură ce sportul a câștigat metri pătrați în magazine.
Un nou magazin Massimo Dutti în România. În ce oraș a fost inaugurat
