Lectură de 2 minute

22 Aug 2023 - Știri și Noutăți

Ceilalți rivali ai Cupei Mondiale de fotbal feminin: Nike și Adidas, retailerii cu cele mai multe sponsorizări din competiție

Mădălina Dinu

Abonează-te pe  

Nike È™i Adidas s-au luptat pentru clasarea pe podium la Cupa Mondială feminină. Compania americană È™i cea germană, care au îmbrăcat împreună 23 de echipe la Cupa Mondială feminină, sunt principalii operatori de îmbrăcăminte sportivă cu cele mai multe sponsorizări la această competiÈ›ie.

Sursa foto: Pixabay

Finala Cupei Mondiale de fotbal feminin, care a avut loc la Sydney (Australia), a consacrat ieri echipa de fotbal feminin a Spaniei drept cea mai bună echipă din lume. Echipa „La Roja”, care a fost îmbrăcată de Adidas pe toată durata competiÈ›iei, a jucat împotriva echipei feminine britanice, sponsorizată de Nike, ceea ce a făcut ca ambii retaileri să fie ceilalÈ›i câÈ™tigători È™i totodată rivali ai Cupei Mondiale, noteaza modaes.com.

De asemenea, compania americană È™i cea germană au fost sponsorii majoritari în timpul Cupei Mondiale. În total, ambele companii au îmbrăcat 23 dintre cele 32 de echipe naÈ›ionale feminine participante. AlÈ›i operatori, precum Puma È™i Castore, au fost de asemenea prezenÈ›i la competiÈ›ie.

În ciuda victoriei echipei sponsorizate de Adidas, Nike a fost compania cu cea mai mare prezență, îmbrăcând 13 dintre cele 32 de echipe.

Celelalte opt echipe au fost îmbrăcate de Grand Sport, care s-a ocupat de echipamentul Vietnamului; Hummel, care a îmbrăcat fetele Danemarcei; Reebook, care a sponsorizat echipa naÈ›ională a Panama; Castore, care a mers pe mâna Irlandei; Puma, care a îmbrăcat Marocul È™i ElveÈ›ia; Le Coq Sportif, care a îmbrăcat Africa de Sud; Kopa, cu Zambia; È™i Saeta, cu Haiti.

Cât costă un tricou oficial al echipelor naÈ›ionale

De asemenea, primul tricou oficial al echipei naÈ›ionale feminine a Spaniei are un preÈ› de 140 de euro pe canalul online al Adidas. Compania a avertizat deja la începutul lunii că cererea de produse legate de Cupa Mondială feminină a fost mai mare decât se aÈ™tepta chiar compania.

Pe de altă parte, tricoul echipei britanice are un preÈ› de 149,9 euro pe platforma online a Nike. Produsul, care a depășit cererea aÈ™teptată, s-a epuizat miercurea trecută în toate mărimile de pe site-ul companiei, cu excepÈ›ia celei mai mici. AcelaÈ™i lucru s-a întâmplat È™i pe platforma JD Sports, care distribuie de asemenea produsul.

Citeste si:
Val de disponibilizări în 2024: cine sunt marii retaileri care renunță la angajați pentru a reduce cheltuieli
Val de disponibilizări în 2024: cine sunt marii retaileri care renunță la angajați pentru a reduce cheltuieli

În altă ordine de idei, potrivit celor mai recente date, Adidas a încheiat anul 2022 cu vânzări de 22,511 miliarde de euro, în creÈ™tere cu 6% față de 2021, dar cu o prăbuÈ™ire a profitului cu 70%, la 638 milioane de euro. Pe de altă parte, Nike a încheiat anul cu vânzări de 6.046 milioane de dolari, cu 16% mai puÈ›in decât în urmă cu un an, È™i cu un rezultat net de 1.031 milioane de dolari, în scădere cu 28%.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri È™i Noutăți /  CeilalÈ›i rivali ai Cupei Mondiale de fotbal feminin: Nike È™i Adidas, retailerii cu cele mai multe sponsorizări din competiÈ›ie