Lectură de 3 minute

02 Sep 2020 - Știri și Noutăți

CCC România, două noi magazine deschise în luna august

Angela Alexandru

Abonează-te pe  

Retailerul de modă CCC România a inaugurat, pe 20 și 27 august 2020, două noi unități în Târgoviște și Oradea, în centrul comercial Dâmbovița Mall, respectiv în cadrul retail park-ului NEST Oradea. Astfel, rețeaua ajunge la 75 de unități la nivel național.

După inaugurarea magazinului din Oradea, CCC are acum patru magazine în oraș, pe lângă cele trei unități deja existente (în centrele comerciale Lotus, Auchan și Prima Shops).

„Suntem hotărâți să ne continuăm strategia de extindere, în ciuda contextului post-pandemic social și economic încă nefavorabil. Înțelegem că acesta este un an atipic și foarte dificil, dar depunem eforturi consistente pentru a rămâne în linie și a ne recupera. Deși jumătate din luna iunie, lunile iulie și august sunt luni pe deplin operaționale pentru noi, efectele pandemiei au fost foarte vizibile și au afectat puternic atât traficul din magazine, cât și puterea de cumpărare, nevoile de bază și interesul clienților. Ne adaptăm oferta comercială și strategiile de vânzare și marketing pentru a depăși această provocare. De aceea, pentru sezonul estival, precum și pentru noua colecție de toamnă, nu numai că am adus o gamă largă de modele de pantofi și accesorii la modă, accesibile ca preț, dar am îndeplinit și nevoile actuale ale clienților cu promoții și reduceri, atât în ​​magazine, cât și online”, a declarat Joanna Jozwiak, General Manager CCC România.

Proiecte CCC România

Noile proiecte e-commerce lansate de CCC în România în iulie anul acesta, respectiv aplicația mobilă și Clubul CCC, se află pe un trend ascendent - din ce în ce mai mulți utilizatori își instalează aplicația și devin membri ai Clubului prin intermediul noilor canale, lunar. Aplicația oferă suport adițional canalului e-commerce și, totodată, sprijină vânzările din magazinele fizice. De la lansare și până în prezent, au fost înregistrate aproape 65.000 de instalări pe dispozitive mobile.

Pentru a marca noile deschideri din Târgoviște și Oradea, CCC și-a întâmpinat clienții nu doar cu discountul standard de 20% pentru toate produsele, dar și cu promoția specială Back-to-School și discounturi de 20% sau 30% pentru cumpărarea a două, respectiv trei produse.

Campania actuală Back-to-School este prima dintre campaniile CCC care anunță sezonul Toamnă-Iarnă 2020: clienții pot beneficia de o ofertă specială atât în magazinele tradiționale, cât și online: 20% discount pentru sneakerși, teniși și pantofi casual de la cele mai renumite branduri sport, precum Adidas, Puma, Reebok, New Balance, Skechers și Sprandi.

Grupul CCC este liderul incontestabil al pieței de retail de încălțăminte din regiunea CEE și unul dintre cei mai mari producători de pantofi din Europa. Prin magazinele online disponibile în Polonia, în alte țări europene și acum și în România, CCC este unul dintre retailerii de top și pe segmentul e-commerce. CCC operează sub principiul “casă de branduri”, oferind mai multe branduri de încălțăminte și accesorii sub același acoperiș.

Citeste si:
Euromonitor: 1 din 4 consumatori cumpără produse second-hand pentru a ajuta mediul înconjurător
Euromonitor: 1 din 4 consumatori cumpără produse second-hand pentru a ajuta mediul înconjurător
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  CCC România, două noi magazine deschise în luna august