Lectură de 3 minute

21 Aug 2020 - Știri și Noutăți

Catalogul IKEA 2021 este disponibil într-un nou format

Andra Imbrea

Abonează-te pe  

Retailerul suedez IKEA a lansat noul catalog, care se află la cea de-a 70-a ediție. Catalogul IKEA 2021 a fost transformat într-un manual cu sugestii și recomandări potrivite pentru orice buget, cu idei practice și noi produse prezentate într-un format digital nou și îmbunătățit.

Lumea noastră s-a schimbat în lunile recente, iar experiențele digitale au devenit din ce în ce mai integrate în viața de zi cu zi. Pentru a se potrivi tuturor stilurilor de viață, dar și nevoilor din această eră tot mai digitală, IKEA a transformat catalogul într-un manual digital.

Catalogul IKEA 2021 este plin de inspirație și de sfaturi despre modul în care casele din întreaga lume pot fi mai confortabile, mai inteligente și mai sustenabile.

Retailerul suedez anunță că anul acesta catalogul nu va fi distribuit în format fizic, iar această decizie reprezintă un pas important pentru obiectivul IKEA, acela de a avea un impact pozitiv în combaterea schimbărilor climatice până în 2030. Versiunea tipărită a catalogului IKEA 2021 va fi disponibilă gratuit, doar pentru ridicare, în magazinele IKEA, începând cu 1 septembrie.

Catalog IKEA 2021: ediție digitală

Coperta ediției 2021 este dedicată somnului, iar catalogul se concentrează pe idei simple care să te ajute la îmbunătățirea vieții cotidiene de acasă. „Se pare că viața de acasă nu a fost niciodată atât de importantă ca acum, iar noi, la IKEA, am căutat să răspundem prin intermediul noului Catalog, un material în format modern, în care împărtășim cunoștințe și inspirație pentru mobilarea casei. Așa cum indică și coperta, tema Catalogului IKEA 2021 gravitează în jurul somnului, iar noi înțelegem perfect că o singură soluție nu poate fi potrivită tuturor. Unii oameni preferă să doarmă în timpul zilei, alții se odihnesc mai bine pe canapea. Suntem diferiți, dar cu toții visăm la un somn tihnit. Vrem să oferim soluții pe care să și le poată permite toată lumea, soluții pe înțelesul tuturor, soluții în care oamenii să se regăsească,” a declarat Theodor Nica, Communication and Interior Design Manager, IKEA România.

Cel mai recent format digital al publicației va oferi un conținut mai cuprinzător, mai convenabil și mai bogat, oferind un avantaj cel puțin comod – identificarea imediată a produselor prin imagini; astfel, utilizatorul poate accesa informații despre un produs printr-un singur click pe o fotografie și îl poate plasa într-o galerie, sincronizată la coșul de cumpărături de pe site-ul IKEA

Magazinul IKEA Băneasa a fost inaugurat pe 21 martie 2007, fiind urmat de magazinul Pallady, care și-a întâmpinat primii vizitatori pe 24 iunie 2019. Cele două magazine pun la dispoziția clienților peste 9,500 de produse funcționale și accesibile, astfel încât cât mai mulți oameni să își poată permite să aibă o locuință primitoare și confortabilă. Pentru a aduce articolele brandului cât mai aproape de cât mai mulți oameni, IKEA a deschis centre de livrare în Brașov, București, Cluj, Constanța, Iași și Timișoara. În timpul anului fiscal 2019 (01.09.2019-31.08.2019), magazinele IKEA din România au primit peste 3,6 milioane de vizitatori, în timp ce website-ul www.ikea.ro a înregistrat peste 22 de milioane de accesări.

Citeste si:
MAMBricolaj Ghencea generează aproape o cincime din vânzările rețelei: care sunt cele mai căutate produse
MAMBricolaj Ghencea generează aproape o cincime din vânzările rețelei: care sunt cele mai căutate produse

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Catalogul IKEA 2021 este disponibil într-un nou format