Lectură de 2 minute

25 Oct 2023 - Știri și Noutăți

Cătălin Pozdarie, CEO Hervis, la retailArena 2023: Consumatorii caută reduceri, dar noi, retailerii, nu putem trăi doar din promoții și oferte

Mădălina Dinu

Abonează-te pe  

Cătălin Pozdarie, CEO Hervis a vorbit, în cadrul evenimentului retailArena, despre cât de mult au scăzut vânzările în online în ultimul an. De asemenea, acesta a explicat cum și-au modificat românii comportamentul de consum în ultimii ani. 

 

Sursa foto: Ovidiu UDR/ retailArena 2023

Lumea este din ce în ce mai atentă la ce cumpără, la cât cheltuie pe fiecare produs, fiindcă în final are alte priorități. Încă un lucru pe care l-am sezisat este faptul că lumea se orientează mult mai mult pe experiențe, iar aici mă refer la investiții în stilul de viață, concedii, călătorii. Lucrurile sunt destul de complicate, consumatorii caută, în mare parte, promoții, iar noi nu putem trăi numai din promoții și reduceri de preț. Clientul anului 2023 este un client care se uită foarte mult la bani, ce se va întâmpla anul viitor depinde de foarte mulți factori”, a declarat Pozdarie.

Întrebat dacă vânzările au scăzut cu mult fața de anul anterior, acesta precizează că se confruntă cu o scădere de 20% a numărului de vizitatori în centrele comerciale.

Putem vorbi despre succes cât vreți, nu veți învăța nimic din el. Din greșeli învățăm, după ce ne lovim cu capul de tocul ușii.

Cătălin Pozdarie, CEO Hervis

Totodată, Pozdarie a menționat că ”lucrurile merg mai rău decât anul trecut”.

”Pentru 2024, întrevăd o stagnare a vânzărilor, dar în niciun caz o creștere a acestora”, a adăugat acesta.

Anul acesta au fost deschise patru magazine Hervis, ajungând astfel la un total de 53 de unitați în România. Pentru anul următor, Pozdarie a amintit de inaugurarea ce va avea loc în Argeș Mall.

Citeste si:
George Iordache, Sameday, la retailArena 2023: Rata de retur nu a crescut semnificativ în ultimii 2-3 ani, dimpotrivă e în scădere
George Iordache, Sameday, la retailArena 2023: Rata de retur nu a crescut semnificativ în ultimii 2-3 ani, dimpotrivă e în scădere

retailArena este organizat de retail.ro și wall-street.ro, având ca Online Commerce Partner pe FAN Courier, la categoria Gold Partners pe Mastercard, P3 Logistic Parks, WDP, eMAG, Penny, Lidl, dar și pe Altex, Offerista Group, httpool, Sameday, nhood, tbi bank, Mokka, Invest HK, Innnobyte, VIVO Mall, Hervis, Environ, IULIUS, Vodafone, Cometex și Payten ca Silver Partners, sponsori fiind Mavericks, ROPECO, e-Mobility Rentals, Tappy.ro, Tomra, Fepra, și 4pay.ro.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Cătălin Pozdarie, CEO Hervis, la retailArena 2023: Consumatorii caută reduceri, dar noi, retailerii, nu putem trăi doar din promoții și oferte