Lectură de un minut

05 Nov 2023 - Știri și Noutăți

Cătălin Bordei, managing partner Innobyte, la retailArena: Între e-commerce și retailul clasic vorbim de un omnichannel la sfârșitul zilei

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Online-ul ocupă din ce în ce mai mult spațiu în activitățile de zi cu zi, în segmentul de business devenind aproape indispensabil. În acest sens, Cătălin Bordei, managing partner Innobyte, a declarat, la retailArena, că între e-commerce și retailul clasic vorbim de un omnichannel la sfârșitul zilei. 

Sursa foto: Ovidiu Udr/ retailArena 2023

”Între e-commerce și retailul clasic vorbim de un omnichannel la sfârșitul zilei. Iar acest omnichannel e cel mai bine legat de aplicațiile de loialitate care funcționează la fel și în partea de online, și în cea de offline. Această zonă de loialitate de obicei unifică experiența între online și offline”, a explicat Bordei, invitat la retailArena 2023.

În plus, acesta a vorbit despre creșterea pe care e-commerce-ul o înregistrează, mai ales după pandemie. Acesta a precizat că acest segment oferă multă ”putere” oricărui business.

”Fiecare criză, fiecare situație neprevăzută ne arată că oamenii se duc spre e-commerce și businessurile încearcă să facă cât mai mulți pași în această direcție. Pandemia a fost poate cel mai bun exemplu. Pentru noi, anul viitor se rezumă la e-commerce – desigur, cu tot ce presupune el”, a conchis Cătălin Bordei.

retailArena este organizat de retail.ro și Wall-Street.ro, având ca Online Commerce Partner pe FAN Courier, la categoria Gold Partners pe Mastercard, P3 Logistic Parks, WDP, eMAG, Penny, Lidl, dar și pe Altex, Offerista Group, httpool, Sameday, nhood, tbi bank, Mokka, Invest HK, Innnobyte, VIVO Mall, Hervis, Environ, IULIUS, Vodafone, Cometex și Payten ca Silver Partners, sponsori fiind Mavericks, ROPECO, e-Mobility Rentals, Tappy.ro, Tomra, Fepra, și 4pay.ro.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Cătălin Bordei, managing partner Innobyte, la retailArena: Între e-commerce și retailul clasic vorbim de un omnichannel la sfârșitul zilei