Lectură de 2 minute

17 Nov 2021 - Știri și Noutăți

Carrefour vinde oferte de vacanță clienților din Franța și introduce serviciul și în Belgia

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

Retailerul francez Carrefour, care are deja oferte de vacanțe disponibile pentru clienții din Franța, va începe în curând să ofere sejururi și clienților din Belgia. Lanțul de supermarketuri și-a extins deja oferta tradițională și are propriile planuri de introducere a unei linii de telefonie mobilă, împrumuturi și carduri de plată. Mai multe supermarketuri, printre care și Leclerc și Lidl, oferă deja vacanțe clienților din Franța. Clienții pot achiziționa ofertele pentru vacanțe din magazine, precum și online, potrivit Retail Detail. 

Peste un milion de cetățeni francezi merg în vacanță în fiecare an, rezervând ofertele de la un supermarket. Retailerul francez Carrefour va lansa un astfel de serviciu și în Belgia, în curând, dar deocamdată nu dorește să ofere niciun detaliu.

,,Vom comunica la sfârșitul lunii decembrie'', au declarat reprezentanții Carrefour pentru ziarul belgian Zeit Nieuwsblad, citat de Retail Detail.

Oferte de vacanțe la Carrefour

Supermarketurile evoluează din ce în ce mai mult în platforme, care, pe lângă mâncare, oferă și tot felul de servicii precum telefonie mobilă, credit și acum călătorii.

Spre exemplu, pentru un weekend la Disneyland Paris și o rezervare până la finalul anului 2021, Carrefour are o ofertă de 50 de euro și un card cadou electronic valabil pentru primele 300 de rezervări, în timp ce pentru un sejur în Insulele Canare, retailerul francez vine cu o ofertă de 359 de euro de persoană pentru 8 zile și 7 nopți cu totul inclus.

,,Supermarketurile sunt acum printre ultimele locuri pe care încă le mai frecventează un număr mare de oameni. Până la urmă, chiar și în zilele noastre, în aceste vremuri online, vor mai exista oameni înfometați care vizitează frecvent supermarketul pentru a-și umple frigiderul. Deci este mediul ideal pentru a vinde și alte lucruri'', spune expertul în retail Jorg Snoeck.

Supermarketurile urmează să ofere mai multe tipuri diferite de produse în viitor. Însă, succesul nu este garantat automat: retailerul Colruyt a încercat odată să vândă mașini în colaborare cu Cardoen, un dealer auto belgian, însă nu a avut rezultatul dorit.

,,Poate că era prea devreme pentru acesta în acel moment, dar nu există niciun motiv pentru care un alt lanț să nu poată face același lucru într-o zi. Drumul este asfaltat pentru mai multe posibilități'', a mai explicat Jorg Snoeck.

Citeste si:
Aura Rădulescu, fost CEO Cora: Cora era mult prea mică în România pentru a mai putea continua independent
Aura Rădulescu, fost CEO Cora: Cora era mult prea mică în România pentru a mai putea continua independent

Spre exemplu, vara trecută, retailerul Delhaize și-a extins oferta cu aproximativ treizeci de articole sportive populare ale Decathlon. Deocamdată Delhaize nu are planuri de a vinde călătorii, spune purtătorul de cuvânt al retailerului Roel Dekelever. Retailerul indică, totuși, că este în permanentă căutare de noi oportunități.

Cu o rețea multi-format de aproximativ 13.000 de magazine în peste 30 de țări, grupul Carrefour este unul dintre cei mai importanți comercianți cu amănuntul de produse alimentare din lume. Carrefour a înregistrat vânzări brute de 78,6 miliarde euro în 2020 și peste 320.000 de angajați.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Carrefour vinde oferte de vacanță clienților din Franța și introduce serviciul și în Belgia