Colecția capsulă în ediție limitată Irina Schrotter X Tex reinterpretează 12 piese din garderoba femeilor. Abordarea este modernă, cu accent pe funcționalitate și sustenabilitate. Piesele sunt dedicate femeilor cu un stil de viață activ.
„În viziunea optimistă și plină de energie propusă de Irina Schrotter X Tex, tendințele și piesele vestimentare servesc un scop comun: acela de a le oferi femeilor libertate, individualitate, siguranță de sine și sentimentul confortului “de acasă”, oriunde s-ar afla”, a declarat Miruna Micșan, brand manager Tex.
Colecția Irina Schrotter și Tex
Hainele poartă amprenta recognoscibilă a designerului Irina Schrotter, reflectând direcția creativă din moda de ultimă oră.
„E o colecție de piese vestimentare separate care se pot combina foarte ușor între ele. Conceptul este minimalist, relaxat, iar materialele sunt naturale în marea lor majoritate. Accentul este pus pe alb, bleumarin și negru, cu tușe de portocaliu. Dungile vin cu dinamism și dau acel aer proaspăt, atât de necesar ținutelor de vară. E o colecție ce respectă definiția liniei Irina Schrotter, dar se remarcă prin simplitate și esențializare”, a explicat Irina Schrotter.
Piesele vestimentare sunt disponibile în măsurile S, M, L, au prețuri de la 59,99 la 99,99 lei și pot fi achiziționate începând cu 22 iulie 2021 din hipermaketurile Carrefour sau online, de pe www.carrefour.ro/IrinaSchrotterXTex.
Angajări Primark: Retailerul de fashion caută angajați pentru magazinul din Timișoara
Tex, brandul de modă exclusiv Carrefour, oferă articole de îmbrăcăminte și încălțăminte pentru toate categoriile de consumatori – femei, bărbați, copii, precum și o gamă de textile de casă și produse de puericultură.
Brandul Irina Schrotter a fost lansat acum mai mult de 30 de ani, în Iași, România. În prezent, brand-ul este vândut pe 4 continente, în peste 17 țări.