Lectură de 3 minute

02 Apr 2019 - Știri și Noutăți

Carrefour TechDays: discutii in cadrul evenimentului

Abonează-te pe  

Intr-un context in care comertul este din ce in ce mai mult o ecuatie bazata pe tehnologie, Carrefour Romania isi concentreaza atentia pe transformarea digitala. Obiectivul este de a pune la dispozitia consumatorilor un intreg ecosistem digital de shopping modern care sa integreze diferite formate online si offline, precum si servicii bazate pe aplicatii digitale.

 

Pentru a fi permanent la curent cu ultimele noutati din domeniul digital, Carrefour Romania organizeaza periodic o serie de conferinte interne, destinate anagajatilor, Carrefour TechDays. Initiativa are drept scop cultivarea interesului pentru digitalizare si de a discuta cele mai noi tendinte din domeniul online. Totul este completat de proiectul TakeGiveGrow prin care cei care participa la conferinta dau mai departe informatiile pe care le primesc catre echipele lor si impart cu acestea noutatile aflate

"Avem o relatie stransa cu partenerii nostri de la Facebook, iar asta nu poate decat sa ne bucure, pentru ca ne-am propus sa realizam multe impreuna. Deja am inceput sa folosim o parte dintre noile functionalitati pe care acestia ni le pun la dispozitie prin platforma, cum ar fi faptul ca anul trecut am lansat primul chatbot 24/7 al unui retailer din Romania, iar de la inceputul acestui an am implementat optiunea de Shop direct in Instagram. Acestea sunt doar cateva exemple, pentru ca odata cu TechDays ne-am dat seama ca ne asteapta o serie de oportunitati interesante, cu ajutorul carora vom fi si mai aproape de nevoile clientilor nostri. Cat priveste interesul intern, al colegilor din Carrefour, ne-am bucurat sa vedem o asa mare deschidere spre intelegerea ecosistemului complex al Facebook si cum ne poate acesta ajuta sa performam intr-o piata dominata de campanii foarte diverse" - Bogdan Lupu, Head of Digital Marketing Carrefour Romania.

Editia TechDays de saptamana trecuta s-a concentrat pe cele mai inovatoare modalitati de a ajunge la un public tot mai mare si mai digitalizat, puse la dispozitie de Facebook: Stories si Messaging. Aceste doua facilitati atrag atentia companiilor si devin instrumente cu un potential urias in comunicarea directa cu clientii, fiind tot mai frecvent incluse in strategiile de comunicare.
Facebook-ul este locul unde oamenii si intreprinderile se conecteaza. In fiecare zi, mai mult de 2 miliarde de persoane folosesc unul dintre serviciile noastre (Facebook, WhatsApp, Instagram si Messenger). Clientii folosesc din ce in ce mai mult telefonul mobil, insa stim ca prezenta unei companii pe astfel de medii poate fi o provocare. Suntem onorati sa sprijinim transformarea digitala a Carrefour, sa impartasim experientele noastre, dar si sa discutam despre tendintele viitoare. Noua, la Facebook, ne place sa construim si atunci cand vedem tendinte pe platforma noastra, ne miscam rapid si dorim sa impartasim aceasta atitudine cu piata. In prezent, vedem doua tendinte care se dezvolta rapid: Stories si Messaging. Doua milioane de firme si companii folosesc Stories pentru a ajunge la clienti in intreaga familie de aplicatii si dorim sa ii ajutam sa-si adapteze corespunzator campaniile. Si, pe masura ce utilizatorii folosesc din ce in ce mai frecvent aplicatii de mesagerie, ajutam si companiile sa faca aceasta schimbare. In Q4, am lansat anunturi in Messenger Stories, ceea ce inseamna ca orice companie poate cumpara cu usurinta anunturi pe Facebook, Instagram si Messenger", a declarat Robert Bednarski, Country Director CEE, Facebook.
In Romania, grupul Carrefour ofera clientilor sai multiple posibilitati de a face cumparaturi, atat in cele 358 de magazine din tara, cat si prin portalul unic online de unde clientii din Bucuresti pot achizitiona produse alimentare din sectiunea „Supermarket Online”, dar si produse nealimentare din sectiunea Carrefour&Partenerii, cu livrare oriunde in tara sau cu ridicare de la punctele „Click&Collect” din hipermarketurile Carrefour. Mai mult, prin platforma BRINGO, disponibila gratuit in Google Play si App Store, Carrefour le ofera clientilor in 18 orase.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Carrefour TechDays: discutii in cadrul evenimentului