Lectură de 2 minute

26 Apr 2022 - Știri și Noutăți

Carrefour România, vânzări în ușoară creștere în primele trei luni din an, de 555 milioane de euro

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Carrefour România, cu peste 360 de magazine în țară, a înregistrat o creștere ușoară a vânzărilor în primele trei luni din acest an, ajungând la 555 de milioane de euro.

Carrefour România a înregistrat în primul trimestru din acest an vânzări în valoare de 555 de milioane de euro, cu o creștere de 1,6% comparativ cu aceeași perioadă a anului anterior, în termeni like for like și o creștere organică de 4,4%. România se situează, astfel, la coada clasamentului țărilor în care retailerul este prezent, după Franța, care generează vânzări de 9,6 miliarde de euro, Spania (2,5 miliarde de euro), Italia (1,03 miliarde de euro) și Belgia (996 milioane de euro), dar înaintea Poloniei (505 milioane de euro).

La nivel de grup, unde intră și magazinele din Brazilia, Argentina și Taiwan, s-au raportat vânzări de 20,2 miliarde de euro, în primele trei luni din acest an, potrivit datelor financiare publicate în raportul trimestrial.

Anul acesta, în martie, Carrefour România a încheiat un parteneriat cu Rompetrol Downstream pentru implementarea unui proiect pilot ce vizează deschiderea unor magazine de proximitate Carrefour Express în zona hei a două benzinării din apropierea Capitalei și din Ploiești.

Retailerul francez extinde anul acesta rețeaua de magazine sub toate formatele, în România și angajează cel puțin 500 de persoane, după ce anul anterior a deschis un total de 27 de unități. În online, compania va continua dezvoltarea serviciului de livrare rapidă prin Bringo, astfel încât să acopere mai multe orașe mari din țară.

Vânzările din România ale francezilor de la Carrefour au crescut per total, în anul 2021, cu 2%, ajungând la 2,3 miliarde de euro, după ce au înregistrat o scădere pe final de an, potrivit rezultatelor financiare publicate de companie.

Carrefour este al treilea cel mai mare retailer alimentar din România, după cifra de afaceri, primele locuri în clasament fiind ocupate de Lidl și Kaufland. Compania a trecut de pragul de 9 miliarde de lei, în 2020, când a angajat 313 persoane, potrivit unei analize realizate de Retail.ro. La finalul anului 2020, francezii aveau la nivel local 10.523 de salariați și un profit de 235,5 milioane de lei.

Citeste si:
Magazinele nu vor fi închise în weekenduri. Marcel Ciolacu: Nu mai suntem în pandemie
Magazinele nu vor fi închise în weekenduri. Marcel Ciolacu: Nu mai suntem în pandemie
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Carrefour România, vânzări în ușoară creștere în primele trei luni din an, de 555 milioane de euro