Lectură de 2 minute

07 Feb 2024 - Știri și Noutăți

Carrefour România are un nou CEO. Cine îl înlocuiește pe Julien Munch

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Carrefour Group anunță numirea lui Gilles Ballot ca Chief Executive Officer în cadrul Carrefour România, începând cu data de 12 februarie 2024. Gilles Ballot îi va raporta direct lui Laurent Vallée, Secretar General Grup Carrefour și Director Executiv Europa de Nord. Acesta din urmă a asigurat interimatul, odată cu mutarea lui Julien Munch în echipa Carrefour Franța, în calitate de Chief Operating Officer.

Sursa foto: Carrefour

Gilles Ballot are o experiență vastă pe piața locală. Acesta și-a început cariera în România în cadrul Danone și a continuat cu roluri cheie în Johnson & Johnson și BCG. În 2009, Gilles s-a alăturat Grupului Carrefour ca Pricing Director și apoi a evoluat ca Director Proiecte Strategice de Achiziții, la nivel de Grup. Ulterior a fost numit Director Regional și Director Business Unit Hypermarket în Carrefour Polonia.

Gilles și-a continuat cariera în cadrul Grupului, în calitate de Director de Achiziții și Aprovizionare pentru Carrefour Belgia, iar în 2012 s-a alăturat echipei Carrefour Italia în rol de Director Achiziții, Marketing și E-commerce. Din octombrie 2022 până în prezent, Gilles a deținut funcția de Director Achiziții Carrefour Franța.

În prezent, rețeaua omnicanal Carrefour România cuprinde aproape 450 de magazine în toată țara (hipermarket, market, express, discount) și multipli parteneri în zona de e-commerce, pentru a răspunde tuturor nevoilor românilor. Carrefour România se bucură de o dinamică puternică atât la nivel local, cât și în cadrul Grupului, susținută și de integrarea formatelor Cora, achiziționate în toamna anului 2023.

Odată cu achiziția operațiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour ajunge la aproximativ 450 de magazine, în 113 orașe din țară și ajunge în top trei jucători de pe piața de retail din România, fiind un angajator de top certificat (2023, 2024) pentru peste 17.000 de angajați. În 2022, Carrefour România a fost un important contributor la susținerea economiei, cu peste 681 milioane de lei în taxe aduse la bugetul de stat. Furnizorii Carrefour de anul trecut au provenit în proporție de peste 93% din România, iar acum retailerul continuă să își extindă în permanență rețeaua de producători locali și ultra-locali, care însumează peste 1300 de parteneriate, pentru furnizarea de produse proaspete. Compania susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate: Cooperativa Agricolă Vărăști, prima de acest gen fondată de retailer în România, Deschidem Vinul Românesc, Creștem România BIO, Grădina Noastră și Poftim Brânză Românească sau Plata cu PET. Platforma Act For Good transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social. Carrefour România operează în România prin cinci entități juridice: Carrefour S.A., Artima S.A., Columbus Operational SRL, Supeco Investment SRL și, din noiembrie 2023, Romania Hypermarche S.A.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Carrefour România are un nou CEO. Cine îl înlocuiește pe Julien Munch