Lectură de 6 minute

04 Dec 2021 - Știri și Noutăți

Carrefour deschide două hipermarketuri într-o săptămână și încheie anul cu 43 de magazine în acest format

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

La doar trei zile de la deschiderea primului hipermarket din județul Vaslui, în Bârlad, Carrefour România își continuă expansiunea și inaugurează un nou hipermarket în Ploiești. Astfel, retailerul încheie anul cu 43 de magazine în formatul consacrat, la nivel național. Cel de-al doilea hipermarket Carrefour din zona Ploiești și primul din orașul prahovean este situat în incinta noului centru comercial Prahova Value Centre, dezvoltat de Prime Kapital Developments în cartierul Democrației.

Noul magazin pune accent în sortimentația sa pe produse de la micii și marii producători locali și regionali, pe care le include în portofoliu. Astfel, Carrefour are peste 50.000 de articole în magazinul fizic, dar care sunt disponibile și prin aplicația Carrefour sau pe site-ul carrefour.ro și platforma Bringo.

Noul magazin din Ploiești oferă opțiuni pentru o alimentație sănătoasă la prețuri accesibile, prin gama variată de fructe și legume proaspete, românești, preparatele tradiționale, dezvoltate aproape de Ploiești, produsele BIO, selecția extinsă de vinuri în zona WineSquare, inclusiv de la producătorii locali și regionali, precum și zona Gastro cu preparate și produse proaspete locale și internaționale.

„Cel de-al 43-lea hipermarket Carrefour din România este un magazin modern, digitalizat și oferă o experiență sigură de cumpărături, atât online cât și offline. Produsele proaspete tradiționale de la producătorii locali și regionali, cât și colțul Bibigo To go, cu preparate pentru iubitorii bucătăriei asiatice, reprezintă diferențiatori importanți, care contează pentru ploieșteni. De asemenea, ei pot întâlni în hipermarketul nostru o selecție extinsă de vinuri în zona WineSquare, inclusiv din regiunea Munteniei, ca parte a programului nostru unic pe piața de retail, Deschidem Vinul Românesc”, a declarat Marius Tudor, director hipermarket Carrefour Ploiești Democrației.

Hipermarketul este situat pe Piața 1 Decembrie, nr. 1, Ploiești și este deschis de luni până duminică, între 07:00 - 21.00 (pe perioada restricțiilor). Magazinul are o suprafață de vânzare de 4.140 de metri pătrați și aproximativ 800 de locuri de parcare gratuită.

Hipermarketul Carrefour are produse ale producătorilor locali

Ploieștenii vor găsi în noul hipermarket o gamă extinsă de produse locale, de la lactate (Ferma Cățean) și preparate din carne de la cei mai apreciați producători din regiune (Agrisol, Il Prestigio), făcute după rețete tradiționale, la pește proaspăt (Păstrăvăriile Doftana și Valea Stânii Zăganu).

Noul magazin Carrefour are și arome asiatice în colțul Bibigo To go, de la noodles la salate, cutii cu gustări sau colțunași preparați ca în Coreea, chiar pe loc, prin intermediul cărora clienții pot călători prin gust și pot fi inspirați să își creeze propriile povești. Ploieștenii vor descoperi în selecția de produse peste 200 de sortimente de carne roșie și de pui, inclusiv din Filiera Calității Carrefour.

Magazinul include în oferta sa produse marcă proprie Carrefour alimentare și non-alimentare din universul de cooking (electrocasnice, veselă), produse de igienă sau pentru casă ori grădină, produse cosmetice, dar și jucării, cărți sau rechizite.

Citeste si:
Carrefour a deschis cel de-al 57-lea hipermarket din țară
Carrefour a deschis cel de-al 57-lea hipermarket din țară

De asemenea, noua colecție TEX oferă clienților piese vestimentare de la clasicele piese de exterior, călduroase şi pufoase, la cele esenţiale, de purtat în casă. Magazinul introduce conceptul denumit Carrefour Carusel, care vine cu o gamă diversificată și oferte surprinzătoare de lucruri mici.

Noul magazin are o gamă de produse cu tematică de Crăciun, de la brazi și ornamente la decorațiuni interioare și exterioare.Toate produsele sunt disponibile atât în magazinul fizic, cât și prin aplicația Carrefour, carrefour.ro și Bringo.

Magazinul Carrefour din Ploiești dispune de cinci case tradiționale, dar și de 12 case de tip Self Checkout (5 la care se poate plăti exclusiv card și 7 cash/card), prin intermediul cărora clienții au posibilitatea de a își scana și plăti singuri produsele din coș.

Vinuri recunoscute la WineSquare

Zona WineSquare a magazinului promovează vinuri din programul Deschidem Vinul Românesc și a fost creată de Carrefour pentru a sprijini producătorii români din toate regiunile viticole ale țării. Au fost selectate vinuri de la 31 de crame mici și mijlocii din șapte regiuni.

Dintre vinurile regionale, în noul Carrefour Ploiești, clienții vor găsi o selecție de sortimente din Muntenia de la Domeniul Muntean, Licorna Winehouse, Gramofon Wine, Domeniile Blaga, Pietroasa Veche și Velvet Winery. În plus, pot găsi 32 vinuri create special pentru Carrefour, cât și vinuri premium.

Programul ''Punem preț pe plastic'' vine în Ploiești

Carrefour aduce în noul magazin din Ploiești programul de economie circulară Punem Preț pe Plastic. Prin intermediul programului, sunt implementate acțiuni concrete de introducere a plasticului (dar și a altor deșeuri) într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire și reciclare.

Această inițiativă se află la a treia ediție și se derulează în parteneriat cu Coca-Cola HBC România și cu sprijinul Green Point Management, Green PC Ambalaje, Recycling International și Financiar Recycling. Astfel, campania Plata cu PET, parte din programul Punem Preț Pe Plastic, ajunge între 3 și 9 decembrie în comunitatea din Ploiești, iar la standul special amenajat din magazin, se pot achiziționa de la Carrefour fructe și legume crescute local, la prețul special de 1 PET bucata.

Ploieștenii pot face o faptă bună pentru familiile vulnerabile din oraș și din vecinătate, donând produse greu perisabile către Banca de Alimente în urna de colectare amplasată în zona caselor de marcat.Programul Act For Good este integrat în aplicația Carrefour, disponibilă gratuit atât în App Store și Google Play.

Carrefour implementează și în Ploiești campania de colectare a uleiului uzat, prin care oferă un litru de ulei proaspăt la schimb pentru fiecare trei litri de ulei folosit, și 2 litri de ulei proaspăt la schimb pentru cinci litri de ulei folosit. Acțiunea este implementată cu sprijinul organizației Respiră Verde, care va colecta și procesa uleiul folosit pentru a-l transforma în biocombustibil și alte derivate. Uleiul poate fi colectat și prin aplicația Bringo, anunțând livratorii direct din aplicație intenția de a preda uleiul folosit.

Cu o rețea multi-format de aproximativ 13.000 de magazine în peste 30 de țări, grupul Carrefour este unul dintre cei mai importanți comercianți cu amănuntul de produse alimentare din lume. Carrefour a înregistrat vânzări brute de 78,6 miliarde euro în 2020 și peste 320.000 de angajați.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Carrefour deschide două hipermarketuri într-o săptămână și încheie anul cu 43 de magazine în acest format