Lectură de 2 minute

29 Nov 2022 - Știri și Noutăți

Carrefour colaborează cu Capgemini pentru a deveni un retailer digital

Cristina Marin

Abonează-te pe  

Capgemini a anunțat parteneriatul cu unul dintre cei mai mari furnizori de retail din România, Carrefour. Această colaborare presupune implementarea unei platforme bazată pe cloud care oferă Carrefour România un mediu securiza pentru livrarea serviciilor de integrare și monitorizarea traficului API.

Sursa foto: Carrefour

Colaborarea a început în decembrie 2021, după ce Capgemini în România a fost selectat de Carrefour drept cel mai bun partener pentru călătoria sa de transformare. Carrefour România și - a dorit să își pună la dispoziție serviciile de backend - cum ar fi informații despre prețul și disponibilitatea produselor, serviciile de vânzări și comenzi sau urmărirea comenzilor - disponibile online, astfel încât să poată fi acoperite de aplicații care rulează pe dispozitive mobile și desktop.

Soluția folosește tehnologii de ultimă generație și instrumente de management API. După finalizarea implementării, proiectul va continua cu dezvoltarea API-urilor, mentenanță și suport. O echipă de dezvoltatori experți și arhitecți cloud de la Capgemini în România creează API-urile necesare pentru Carrefour, ca acesta să își deschidă sistemele către afiliați.

Retailerul avea nevoie de o platformă de management API simplu de utilizat, care să gestioneze toate interfețele API dintre sistemele sale, să elimine conexiunile punct la punct și să permită monitorizarea performanței API-urilor. Noua platformă permite, de asemenea, funcții precum analiza și automatizarea operațiunilor, gestionarea dezvoltatorilor API, flexibilitatea și guvernarea datelor schimbate între sisteme și utilizatori.

Retail jobs

Proiectul dezvoltat de Capgemini face parte dintr-un contract pe 3 ani.

Drept urmare, Carrefour poate acum să proiecteze, să opereze, să securizeze și să monetizeze API-uri pentru a beneficia atât de ecosistemul furnizorilor, cât și de experiența clienților.

Carrefour România are 380 de magazine din țară, unde, cu aplicația Carrefour și casele de marcat Self Service, sesiunea de shopping devine rapidă și ușoară sau prin serviciile de online shopping cu livrare acasă sau Click & Collect. Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate: Cooperativa Agricolă Vărăști, prima de acest gen fondată de retailer în România, Deschidem Vinul Românesc și Creștem România BIO, în cadrul căreia a introdus în premieră în România eticheta „în conversie la bio”. Totodată, a lansat programul Act For Good, care transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social: la fiecare sesiune de shopping și nu numai, utilizat orii primesc puncte Act For Good, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate.

Citeste si:
Polonezii de la LPP deschid primul centru extern de distribuție, în România, și mută transportul mărfurilor în portul Constanța
Polonezii de la LPP deschid primul centru extern de distribuție, în România, și mută transportul mărfurilor în portul Constanța
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Carrefour colaborează cu Capgemini pentru a deveni un retailer digital