Lectură de 2 minute

12 Nov 2021 - Știri și Noutăți

Carrefour a semnat un parteneriat global cu Meta pentru digitalizarea comunicării și a experienței angajaților

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Grupul Carrefour a anunțat semnarea unui parteneriat cu Meta, compania-mamă Facebook, care se va derula în cele nouă țări în care este prezent grupul: Franța, Italia, Spania, România, Polonia, Belgia, Taiwan, Argentina și Brazilia, potrivit unui comunicat de presă.

Parteneriatul va impacta mai multe zone pentru Carrefour, de la comunicarea internă și experiențele angajaților, până la relațiile cu clienții, publicitatea online și digitalizarea materialelor promoționale, comunicarea locală sau comerțul prin intermediul rețelelor sociale. Parteneriatul va include mai multe platforme și servicii oferite de Meta, precum Instagram, WhatsApp, Messenger și Workplace.

Meta va integra Carrefour în programele sale de dezvoltare a experienței consumatorilor pe telefoane mobile. Astfel, Meta va sprijini compania în vederea construirii și dezvoltării mediului său digital.

Cât privește digitalizarea experienței clienților, Carrefour va colabora cu Meta pentru a oferi servicii instantanee și personalizate prin intermediul platformelor Messenger și WhatsApp. Carrefour va da posibilitatea managerilor de magazine de a accesa instrumente de comunicare locală pentru a activa platformele Meta din zona lor de activitate, susținând astfel accelerarea marketing-ului digital.

Pe fondul avansului fenomenului de live shopping și odată cu apariția noilor modele de consum, Meta va sprijini Carrefour în dezvoltarea cataloagelor sale electronice, folosind instrumente personalizate și formate inovatoare. Cei doi parteneri lucrează deja împreună la promovarea digitală prin intermediul instrumentului WhatsApp Business API.

Cele două companii vor dezvolta și o ofertă comună pentru campanii adresate unor anumite publicuri țintă și soluții de măsurare a impactului lor pe Carrefour Links, platforma Carrefour care reunește toate soluțiile media din retail, pentru a îmbunătăți eficiența campaniilor de promovare.

Conectarea a 320.000 de angajați prin workplace

Carrefour implementează Workplace, instrumentul de comunicare de tip business dezvoltat de Meta, pentru cei 320.000 de angajați ai săi.

Carrefour intenționează să implementeze instrumentul Workplace în mod progresiv în companie și în filialele sale integrate. Scopul acestuia este să permită angajaților să creeze comunități, folosindu-se de caracteristicile familiare ale rețelelor sociale în viața lor profesională de zi cu zi.

Citeste si:
Cei mai activi retaileri de la începutul lui 2024: câte magazine au fost deschise în primul trimestru al anului 
Cei mai activi retaileri de la începutul lui 2024: câte magazine au fost deschise în primul trimestru al anului 

Cu o rețea multi-format de aproximativ 13.000 de magazine în peste 30 de țări, grupul Carrefour este unul dintre cei mai importanți comercianți cu amănuntul de produse alimentare din lume. Carrefour a înregistrat vânzări brute de 78,6 miliarde euro în 2020 și peste 320.000 de angajați.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Carrefour a semnat un parteneriat global cu Meta pentru digitalizarea comunicării și a experienței angajaților