Lectură de 2 minute

22 Jun 2021 - Știri și Noutăți

Caroli Foods investește 450.000 de euro în noua gamă de produse gata preparate Maestro, cu șapte rețete

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

Caroli Foods România lansează pe piață noua gamă Ready Meals Maestro formată din șapte reţete, preparate în fabrica din Pitești. Produsele sunt realizate prin tehnologia Micvac, care asigură pasteurizarea și sigilarea preparatelor direct în caserole, prevăzute cu supape. Investiția se ridică la 450.000 de euro.

Piața de ready meals estimează o creștere anuală de 8% în perioada 2018-2023.

„Această poziționare strategică în categoria mâncărurilor gata preparate a apărut ca răspuns la nevoile consumatorilor. Ne-am implicat într-o călătorie complexă de cercetare, descoperire, dezvoltare și creare a unui mix inovator și complex. Aceasta este o etapă majoră în strategia noastră de creștere pe care o pregătim de mai mult timp, luând în considerare tendințele pieței, comportamentul consumatorilor și potențialul de creștere”, a spus Ana-Maria Băjan, director marketing & PR Caroli Foods Group.

Pandemia a schimbat obiceiurile de consum

Izolarea i-a determinat pe oameni să descopere un nou stil de viață, aproape jumătate din români lucrând de acasă. Mai mult, pandemia a generat schimbări în stilul de viață și nutriția consumatorilor, iar 30% dintre români și-au deteriorat rutina de luare a mesei.

Noua gamă este lansată sub sloganul „Hello, ingrediente naturale! Adio, griji!”. Gama Ready Meals Maestro conține șapte rețete, gătite cu ingrediente naturale (fasole cu cârnați, chifteluțe marinate cu piure, gulaș de vită, mazăre cu carne de pui, varză cu cârnați, ostropel cu mămăliguță, paste cu carne de vită) și nu conține conservanți.

Caroli Foods Group, parte a Grupului Sigma, este unul dintre retailerii de pe piața produselor procesate din carne. Compania a fost fondată în 1994, iar portofoliul său cuprinde cinci mărci: Caroli, Campofrio, Sissi, Maestro și Primo, oferind peste 200 de produse alimentare. Caroli Foods Group deține o fabrică in Pitești, depozite în întreaga țară, o flotă auto și a dezvoltat o amplă rețea de distribuție.

Sigma reprezintă un grup multinațional din industria alimentară, specializat în producția, comercializarea și distribuția de produse alimentare de calitate, inclusiv carne preparată și conservată. Deține 70 de fabrici, 210 de centre de distribuție în 18 țări din cele patru regiuni cheie: Mexic, Europa, Statele Unite și America Latină

Citeste si:
Noi ambalaje pentru produsele Caroli: ce vrea să transmită producătorul de carne
Noi ambalaje pentru produsele Caroli: ce vrea să transmită producătorul de carne
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Caroli Foods investește 450.000 de euro în noua gamă de produse gata preparate Maestro, cu șapte rețete