Lectură de un minut

15 Mai 2023 - Știri și Noutăți

Caroli anunță schimbări pentru o categorie de consumatori. Ce produse își vor modifica rețeta

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Caroli Foods Group a obținut certificarea “fără gluten”. Inscripție vizibilă „fără gluten” pe fața ambalajului produselor Sissi. Astfel, primele produse Caroli care beneficiază de modificarea rețetei și de introducerea pe etichetă a numărului de licență “Gluten Free” (Fără gluten) - sunt oferite sub brandul Sissi – șuncă, jambon sau mușchi file, toate în format feliat și greutate fixă. Consumatorii le pot sesiza ușor la raft cu ajutorul simbolului oficial al spicului tăiat (The Crossed Grain Symbol) de pe fața ambalajului și a codului certificării fiecărui produs.

 

De altfel, brandul Sissi a participat ca partener, în data de 14 mai, la evenimentul “Happy Gluten Free Fest”, cel mai mare eveniment de comunitate dedicat persoanelor cu boală celiacă sau sensibilitate non-celiacă la gluten, din România, organizat de ARIG, unde și-a prezentat produsele cu marca înregistrată a Spicului Tăiat.

Certificarea a fost acordată de SGS România și Asociația Română pentru Intoleranță la Gluten (ARIG), organizație care reprezintă pacienții cu boală celiacă la nivel național, acreditată de Asociația Societăților Europene de Celiachie (AOECS) și licențiată în România pentru marca înregistrată a Spicului Tăiat (The Crossed Grain Symbol). 

Numită și enteropatie glutenică, boala celiacă este o afecțiune sistemică (afectează întregul organism), cronică (pentru toată durata vieții), care se manifestă în principal la intestinul subțire și este  generată de ingerarea glutenului, la persoanele predispuse genetic. Poate fi întâlnită atât la adulți, cât și la copii, fiind cea mai frecventă afecțiune indusă de alimente în cazul persoanelor adulte.

Caroli Foods Group este unul dintre cei mai de succes producători de produse din carne din Europa de Sud-Est. Compania a fost înființată în 1994 și oferă în prezent un portofoliu extins de peste 200 de produse prin intermediul a cinci mărci: Caroli, Sissi, Campofrio, Maestro și Primo. Compania are o fabrică în Pitești și dispune de importante facilități logistice în toată țara, o flotă considerabilă și o rețea extinsă de distribuție. 

Brandul Sissi își propune să răspundă unor nevoi contemporane prin produsele sale. Sissi conține gama de șuncă cu o textură foarte fină, sub această marcă fiind dezvoltate sortimente variate fiert-afumate și crud-uscate la vrac, în vid și feliat, din carne de porc, pui sau curcan. 

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Caroli anunță schimbări pentru o categorie de consumatori. Ce produse își vor modifica rețeta