Selecția orașelor a fost realizată de către publicul larg prin intermediul platformei youtil.ro. De asemenea, pentru produsele P&G participante, cumpărate din magazinele Carrefour în perioada campaniei promoționale, compania a contribuit la acțiunile de curățenie derulate de Let’s do it, Romania!.
“Au trecut 5 ani de când am pornit într-o călătorie pentru protejarea naturii din România: p
O Românie Curată Începe de Acasă a fost lansat în 2018 pentru a ajuta la protejarea naturii în România. P&G se angajează să extindă raza de acțiune a mișcării și să creeze condițiile pentru implicarea tot mai multor comunități.
De asemenea, compania și-a stabilit obiective clare în ceea ce privește impactul pentru 2022 – 2030:
- colectarea a 30.000 kg de deșeuri din natură și reciclarea a 10.000 kg de plastic,
- refacerea pădurilor prin eforturi de regenerare - 11.000 de copaci plantați reprezentând aproximativ 21.000 mp de păduri noi.
Prin produsele sale, P&G ajunge la aproximativ cinci miliarde de oameni din întreaga lume. Compania are unul dintre cele mai puternice portofolii de branduri de încredere, de calitate, lideri în categoriile lor, precum: Always®, Ariel®, Crest®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Tide®, Vicks®, Viakal, Swiffer, Aussie. Comunitatea P&G include operațiuni în aproximativ 70 de țări din întreaga lume.
Carrefour România deține 370 de magazine în țară și operează în România prin patru entități juridice: Carrefour S.A., Artima S.A., Columbus Operațional SRL și Supeco Investment SRL.
Producătorul Cocorico pregătește 30 de produse din carne de pui ready to cook și ready to eat
