Black Friday a fost și anul acesta o oportunitate pentru clienți de a descoperi cele mai multe reduceri din an, la peste 80% dintre produse, oferta de anul acesta reprezentând cea mai mare valoare de stoc de până acum. Valoarea medie a unei comenzi a fost de 430 de lei (valoare TVA inclusă), iar prețul mediu pe produs a fost de 218 lei, în creștere cu 23% față de anul precedent, semn că, mai mult decât oricând, clienții au preferat produsele premium, produse pentru care au așteptat Black Friday pentru a obține cel mai bun deal din an, respectiv cel mai bun raport calitate-preț. O premieră pentru această ediție a reprezentat-o și serviciul Dressing Room, care permite plata în patru rate, 7% din valoarea comenzilor fiind realizate cu acest serviciu.
Robert Berza, General Manager Fashion Days
Comenzile plătite cu cardul au reprezentat 51% din totalul comenzilor și peste 60% dintre clienti au ales opțiunea sustenabilă și rapidă oferită de retailer pentru livrarea comenzilor, respectiv, în easybox.
Peste 40% din valoarea comenzilor a fost reprezentată de clienți Genius, iar 7% din valoarea comenzilor plătite a fost cu serviciul Dressing Room ce permite plata în 4 (patru) rate.
Cele mai vândute produse
- Ghete piele UGG
- Ghete apreschi Moon Boot
- Ceas Fossil
- Pantaloni Nike
- Pantofi sport Karl Lagerfeld
- Trening adidas Performance
- Rucsac Guess
Selecția celor mai bine vândute categorii de produse
- Haine bărbați
- Haine femei
- Încălțăminte femei
- Genți și accesorii pentru femei
- Haine copii
- Încălțăminte bărbați
- Îmbrăcăminte sport
- Încălțăminte copii
Cele mai achizițonate branduri
- UGG
- Nike
- Puma
- Mango
- adidas Performance
- Tommy Hilfiger
- Guess
- CALVIN KLEIN
- DeFacto
- Skechers
- GAP
- Tommy Jeans