Cumpărătorii au ales pantofi sport, sneakers, rochii de zi, tricouri, genți, tenși și treninguri.
În topul preferințelor consumatorilor online s-au aflat branduri internaționale precum: Michael Kors, Guess, Karl Lagerfeld, Tommy Hilfiger, Calvin Klein Jeans, Hugo și Boss, brandurile marcă proprie Answear.LAB și Medicine și brandul românesc Nissa.
S-au înregistrat schimbări și în obiceiurile de consum ale clienților: valoarea medie a comenzii a fost mai mare față de 2021 și a crescut interesul pentru categoria de genți cu peste 60% față de anul precedent.
„Discounturile de Paște au fost de până la 50%, iar de Spring Black Friday au fost de până la 60%. Creșterea per total este de 30% ca valoare a vânzărilor față de anul trecut. Ca număr de comenzi este o creștere de 20%, așadar putem spune că s-a comandat și cu o valoare mai mare a comenzii. Valoarea medie a comenzii a fost de 300 lei și a avut în medie 1,4 număr de produse”, a declarat Raluca Radu, country manager Answear România.
În ultima perioadă, Answear a înregistrat schimbări și la nivel demografic, crescând tot mai mult numărul de comenzi online plasate online din toată țara, aproximativ 40%. În continuare predomină comenzile din București și marile orașe.
Retailerul internațional Answear pregătește mai multe noutăți pentru următoarea perioadă din 2022, printre care se află lansarea unor noi categorii de produse de lifestyle, iar categoria de decorațiuni va fi în continuă dezvoltare.