Am început să conturăm planul standului în luna iunie 2022 și am făcut o repetiție în curtea spațiului unde avem birourile, cu 2 săptămâni înainte de eveniment.
Andrei Severin, CEO CAHM
Brevetul dezvoltat de CAHM se pregătește să intre și pe piața din Statele Unite ale Americii, prin prezentarea sa, într-o primă fază, la New York, în prima parte a anului 2023. Acesta va fi disponibil pe piață începând cu luna martie a anului viitor, când vor fi finalizate studiile de stabilitate, conform legislației produselor cosmetice 1223/2009.
CAHM are în vedere solicitarea modificării legislației la nivelul Uniunii Europene, pentru a crea un cadru adaptat pentru inovația sa, care face referire la produse de îngrijire personală încapsulate într-un biomaterial ce nu generează deșeuri după folosire.
CAHM Europe este un important producător local de cosmetice hoteliere, produse pentru retail și dezinfectanți atât pentru uz personal, cât și industrial. Cu un istoric de peste 14 ani, compania deține în județul Prahova singura fabrică din estul Europei care poate produce săpunuri și cosmetice hoteliere atât în brand propriu, cât și private label pentru alte game în cantități mari. CAHM își distribuie brandurile proprii Sense, Botanika, Omnia, Holiday Care, I am you, atât pe piața internă, cât și internațională în peste 30 de țări precum Italia, Franța, Anglia, Germania, Danemarca și Coreea de Sud. Modelul de organizare al fabricilor CAHM urmărește standardul 5S, folosind ambalaje reciclabile, de tip rPET sau Plant Bottle, iar materiile prime și produsele finite sunt recuperate și reciclate de asemenea.