Piața pe care activează compania este cea a cadourilor din ciocolată premium, respectiv praline belgiene, iar valoarea acesteia este estimată, de reprezentanta companiei, la aproximativ 10 mil. euro, conform informațiilor raportate de principalii jucători pentru anul 2022.
Brandul Chocolissimo comercializează în România praline, figurine, tablete și specialități pe bază de ciocolată, acestea fiind achiziționate în proporție de peste 90% pentru a fi făcute cadou, atât de clienții individuali cât și de clienții corporate. În ceea ce privește bugetul alocat, comenzile corporate au bugete foarte diferite, de la 500 euro la 250000 euro, per comandă, dar cele mai multe sunt în valoare de aproximativ 10000 euro. Atât clienții individuali, cât și cei corporate, preferă în continuare produsul vedetă din anii anteriori, chocotelegrama care reprezintă aproximativ 20% din vânzările totale.
Pentru anul viitor estimăm o creștere a vânzărilor cu 25% generată în special de cererea din segmentul corporate care pentru noi reprezintă 80% din business. Adăugăm constant produse noi în portofoliu, cu fiecare colecție, iar acum avem deja în lucru colecția de primăvară, care va avea peste 10 produse noi și produse cu design îmbunătățit.
Aura Oprea, owner Chocolissimo România
Începând cu anul trecut, compania a demarat colaborarea cu mărcile de retail exclusiviste care solicită bufete de praline premium în cadrul evenimentelor, cu o frecvență lunară.
Chocolissimo este brandul internațional de ciocolată premium, prezent și în România din 2015. Chocolissimo România oferă consumatorilor interesați de produse din ciocolată premium o gamă largă de praline, figurine, tablete și specialități pe bază de ciocolată. Produsele Chocolissimo sunt achiziționate și pentru a fi dăruite, fiind lansate colecții speciale dedicate sărbătorilor de Crăciun, Paște, Mărțișor, dar și pentru diverse aniversări sau ocazii de peste an.