Lectură de 3 minute

05 Jan 2022 - Știri și Noutăți

C&A vrea ca jumătate din vânzări să vină din online și să reducă din angajați, până în 2025

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

C&A își dorește ca cel puțin jumătate din vânzările sale să provină din comerțul electronic până cel târziu la sfârșitul anului 2025. CEO-ul companiei de fashion speră, de asemenea, să ajungă la mai mulți tineri concentrându-se mai intens pe canalul online, scrie Retail Detail.

În prezent, canalul online reprezintă aproximativ o cincime din vânzările totale ale lanțului de modă, iar această proporție ar urma să se dubleze în mai puțin de cinci ani. În 2020, vânzările online s-au dublat, în principal datorită implementării unui al doilea centru de distribuție în Poznan, Polonia.

Retailerul va deschide un al treilea depozit în Kamne, Germania, în următoarele șase luni. „Acest lucru ne va permite, de asemenea, să livrăm mult mai rapid în viitor. Majoritatea oamenilor ne cunosc doar din magazine, dar trebuie să ne cunoască și online”, a spus Giny Boer, CEO-ul companiei, într-un interviu.

Parteneriatul cu retailerul Zalando, de care executivul spune că este „foarte mulțumit”, se încadrează și el în planurile de viitor. Toate acestea ar trebui să contribuie la generarea de jumătate din cifra de afaceri de pe canalul online până cel târziu în 2025.

Retail jobs

C&A vrea să renunțe la angajați

În urmă cu o lună și jumătate, lanțul de modă a indicat deja că va trebui să se modernizeze și că acest lucru ar putea costa locuri de muncă. Însă, CEO-ul nu a oferit mai multe cifre cu privire la numărul de locuri de muncă care vor fi pierdute în urma modernizării.

„În organizația noastră, există prea multe niveluri ierarhice și prea multă birocrație. Trebuie să avem un procedeu mai simplificat, mai bun și mai rapid pentru a supraviețui”, a comentat Boer pe această temă.

Retailerul german de fashion C&A a anunțat că va trece printr-un proces de restructurare, proces ce implică mai multe fuziuni și centralizarea unor operațiuni.

C&A intenționează să creeze un „model operațional mai agil”, pentru a putea lua decizii mai rapid. Astfel, cele mai importante funcții din cadrul birourilor principale vor fi centralizate.

Citeste si:
Reducerea costurilor și creșterea vânzărilor din online prin SmartBusiness
Reducerea costurilor și creșterea vânzărilor din online prin SmartBusiness

Retailerul are, în prezent, două birouri centrale în Uniunea Europeană, unul în Dusseldorf, în Germania și unul din Vilvoorde, în Belgia. Sindicatul ACV Puls din Belgia a confirmat că angajații din această țară vor fi afectați, dar planul de restructurare este încă neclar. Nemții au mărturisit că pandemia de coronavirus a stat la baza restructurării, iar ei vor să investească în digitalizare.

Potrivit noii structuri organizaționale, în viitor vor fi șase divizii: mărfuri&sustenabilitate, operațiuni, digital&consumatori, vânzări&piețe, finanțe&IT, oameni&cultură și comunicare&PR de fashion.

Campania a mai trecut printr-un proces de restructurare în 2017, când 70 de persoane și-au pierdut locul de muncă la birourile din Vilvoorde. La începutul anului trecut, C&A a închis 13 magazine în Germania și circa 30 în Franța.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  C&A vrea ca jumătate din vânzări să vină din online și să reducă din angajați, până în 2025