Potrivit unor evaluări făcute de Chocolissimo, în 2023 a crescut numărul unor astfel de evenimente cu circa 200% față de 2022, iar pentru 2024 se prevede organizarea lunară a unor activități de acest tip.
”Zilele trecute, am organizat Choco Flowers Day @the office, eveniment în cadrul căruia am amenajat choco-bufete cu specialități din ciocolată cu motive și gusturi florale. De asemenea, am lansat și conceptul Choco loves Coffee Day @the office, unde vedete sunt pralinele din ciocolată cu gust de cafea, servite alături de cafea de specialitate”, a declarat Aura Oprea, Local Business Owner, Chocolissimo România.
Evenimentele cu ciocolată sunt preferate de companii din domenii ca: banking, construcții, farma și beauty. Centrele comerciale mari apelează și ele la producătorii și furnizorii de produse din ciocolată premium personalizate, cu ocazia organizării de campanii punctuale de activare pentru brand-urile de lux din incintele lor. La astfel de activări, se organizează preponderant bufete de ciocolată tematice, în acord cu conceptul și campania de brand respectivă.
Cadouri cu ciocolată pentru cei ce se pensionează
Pe lângă evenimentele cu ciocolată organizate de companii pentru angajați, în sediile corporate sau în locații de evenimente, fidelizarea și motivarea personalului se face și prin cadouri dulci ce conțin diverse produse din ciocolată premium. Astfel de cadouri sunt dăruite de sărbători ca 1 și 8 martie, Paște și Crăciun, dar și cu alte ocazii celebrate în companii.
“Avem cereri diverse pentru realizarea de cadouri personalizate, pentru momente speciale ce au loc în companii ca: întoarcerea unui angajat din concediul de creștere copil, aniversarea unui număr de ani în companie, bun-venit pentru noii angajați, atingerea anumitor obiective de către un angajat sau echipe. De asemenea, companiile au început să ceară cadouri cu ciocolată premium pentru marcarea momentelor când cei care ies la pensie își iau
Companiile își fac abonamente pentru livrarea de ciocolată premium
Gusturile celor ce se ocupă în companii de beneficiile oferite angajaților s-au diversificat și rafinat în ultimii ani și în privința cadourilor personalizate. Astfel, câștigă tot mai mult teren beneficiile oferite sub formă de abonamente cu ciocolată premium.
Fornetti s-a alăturat Munch, aplicația care a salvat aproape 380 de kilograme de mâncare în prima lună de la lansare
Unele companii își fac abonamente la furnizorii de ciocolată, care le asigură periodic pentru angajați diverse sortimente de praline cu mix-uri și gusturi speciale, care nu se găsesc în comerțul de masă.
Chocolissimo a luat ființă în anul 2004 în Polonia, aparținând grupului MM Brown. Astăzi compania deține două fabrici, una în Polonia și una în Belgia și operează în mai multe țări europene că producător și distribuitor de produse din ciocolată de nișă. Produsele Chocolissimo sunt create in ciocolaterii tradiționale din Franța, Belgia, Germania, Țările de Jos, Elveția și chiar Madagascar și Australia, de maeștri ciocolatieri cu experiență, după rețete traditonale bine păstrate. Chocolissimo oferă peste 300 de produse din ciocolată, produsă manual în ateliere tradiționale: praline, ciocolată de băut, fondue de ciocolată, tablete turnate manual și aromate cu ingrediente inedite, trufe și fructe în ciocolată.