Lectură de 4 minute

17 Nov 2021 - Știri și Noutăți

Brico Dépôt își lansează magazin online. Procesarea mai rapidă a comenzilor și verificarea unui produs în magazine, printre noile funcționalități

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

Retailerul de bricolaj Brico Dépôt își lansează un magazin online pe platforma Magento 2 Commerce Cloud, printr-un parteneriat cu Zitec, unul dintre cei mai mari jucători de pe piața de IT&digital marketing, specializat în dezvoltarea de soluții și servicii de transformare digitală. Lansarea vine în completarea altor acțiuni întreprinse în ultima perioadă de Brico Dépôt pentru a accelera digitalizarea companiei.

Noua platformă de eCommerce a Brico Dépôt soluționează astfel numeroase limitări anterioare, prezente atât la nivel de back office, cât și la nivelul interfeței cu consumatorii finali.

Potrivit echipei de dezvoltare, segmentele de operare și administrare au avut parte de optimizări majore. Platforma Magento 2 oferă mai multă flexibilitate, vizibilitate și control din punct de vedere al gestionării conținutului și al produselor. De asemenea, site-ul beneficiază de funcționalități Magento 2 standard: vouchere, oferte, promoții, discounturi, reguli de produs, dar și integrare rapidă a altor funcții personalizate, precum sisteme de recenzii.

Procesare mai rapidă a comenzilor

În plsu, din punct de vedere operațional, migrarea către platforma Magento 2 oferă o procedură mai clară și mai rapidă de procesare a comenzilor. Dacă în trecut fiecare comandă avea un flux diferit de procesare în funcție de specificul comenzii și tipul ei (ridicare din magazin, plata cash sau cu cardul), procesul actual este construit pe seama unor acțiuni standard, ce uniformizează fluxurile.

Website-ul aduce beneficii tangibile și pentru cei 67% dintre utilizatorii care accesează zilnic platforma de pe dispozitive mobile. Toate optimizările vizuale și de fluxuri de utilizare au fost implementate urmând strategia „mobile first”.

“Ne-am optimizat constant strategia pentru a îmbunătăți experiențele cumpărătorilor și a răspunde în mod eficient noilor obiceiuri de consum. În acest sens, aveam nevoie de un magazin online care să asigure eficientizarea proceselor operaționale și în același timp să ofere o experiență de cumpărare mai simplă. Cu ajutorul Zitec am făcut un nou pas în sensul consolidării strategiei digitale și în dezvoltarea noastră ca business”, a spus Adela Smeu, CEO Brico Dépôt.

Printre noile funcționalități se numărăr și îmbunătățirea funcției de căutare și identificare a produselor pe site cu ajutorul componentelor integrate Magento 2. Cu ajutorul serviciilor UX/UI, a fost regândită și strategia de informare a consumatorilor în ceea ce privește magazinele în care se regăsește produsul dorit, proximitatea lor în funcție de locația cumpărătorului și momentul ideal de selecție a magazinului în procesul de cumpărare.

Trei modele de comandă

Totodată, Zitec a optimizat interacțiunea clientului cu cele 3 modele de comandă existente pe platforma Brico Dépôt - click & reserve, click & collect, click & deliver. Pentru fiecare produs din coșul de cumpărături online, utilizatorul va ști dacă acel produs poate fi livrat acasă sau trebuie ridicat din magazin. De exemplu, pentru modelul click & deliver, consumatorul poate decide dacă dorește selectarea altui magazin sau metodă de livrare.

Citeste si:
Leroy Merlin a închiriat două spații comerciale ale Cora. Când și unde vor fi deschise noile magazine de bricolaj 
Leroy Merlin a închiriat două spații comerciale ale Cora. Când și unde vor fi deschise noile magazine de bricolaj 

“Comerțul online a devenit un vector de nelipsit din strategia unui comerciant, iar o platformă de eCommerce optimizată se traduce prin creșterea numărului de conversii și implicit o frecvență de cumpărare sporită. Ne bucurăm că Brico Dépôt a văzut în Zitec un partener de încredere pentru accelerarea strategiei lor de transformare digitală. Pentru că ne-am dorit ca atât Brico, cât și clienții lor să beneficieze de funcționalități sporite și o experiență online cât mai bună, am reușit să finalizăm trecerea la noua platformă în doar 4 luni”, a declarat Alexandru Lăpușan, CEO & Co-Founder Zitec.

Zitec este o companie românească specializată în dezvoltarea de soluții de afaceri, servicii și produse tehnologice personalizate, aplicații mobile, blockchain, precum și servicii de digital marketing.

Brico Depôt România, parte din grupul Kingfisher, a intrat pe piața din România în 2013, după achiziția lanțului de magazine Bricostore. În urma achiziției Praktiker din 2017, Brico Depôt a devenit al doilea jucător de pe piața DIY din România, cu 35 de magazine și 2.500 de angajați.

Kingfisher este o companie internațională de îmbunătățire a locuințelor, cu aproximativ 1.380 de magazine și o echipă de 79.000 de angajați. Compania operează în opt țări din Europa, sub mărcile: B&Q, Castorama, Brico Dépôt, Screwfix, TradePoint și Koçtaș.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Brico Dépôt își lansează magazin online. Procesarea mai rapidă a comenzilor și verificarea unui produs în magazine, printre noile funcționalități