Lectură de 2 minute

13 Sep 2021 - Știri și Noutăți

Brico Depot investește 1,6 milioane de lei pentru îmbunătățirea competențelor digitale ale angajaților din magazine

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Bricostore România va investi peste 1,6 milioane de lei pentru îmbunătățirea competențelor digitale în rândul angajaților din cadrul magazinelor sale Brico Depot. Compania va implementa până în luna ianuarie 2023 un proiect cofinanțat din fonduri europene, prin care va desfășura programe de formare profesională în rândul angajaților.

„Ultimii ani ne-au arătat o tendință clară către digitalizare în toate sectoarele economiei, care s-a accentuat începând de anul trecut. În acest context, competențele digitale reprezintă un punct forte și devin cerință obligatorie în anunțurile de angajare. Ne-am propus să dezvoltăm competențele digitale ale angajaților Brico, atât pentru a deservi mai bine clienții și a fi mai competitivi în serviciile pe care le oferim, cât și pentru a-i echipa cu abilițăți care să le deschidă noi oportunități în viața profesională”, a declarat Adela Smeu, CEO, Brico Dépôt România.

Dezvoltarea competențelor digitale este realizată în cadrul proiectului „Performanță prin training pentru angajații Brico Dépôt – Digital Evolution”, finanțat prin Programul Operațional Capital Uman. În cadrul acestuia sunt vizați angajați care lucrează în magazinele Brico Dépôt din toată țara, cu excepția celor care au domiciliul în regiunea București- Ilfov.

Proiectul, inceput in 15 iulie 2021 și în desfășurare până în 14 ianuarie 2023, are ca obiectiv general îmbunătățirea nivelului de cunoștinte, competențe și aptitudini digitale ale angajaților care își desfășoară activitatea în sectorul lemn și mobilă. Valoarea totală a proiectului este de 1,63 milioane de lei, din care 49,9% reprezintă finanțare nerambursabilă.

Proiect pentru angajați, finanțat prin fonduri europene

Astfel, în vederea atingerii rezultatelor propuse prin proiect, vor fi organizate 6 programe de formare profesională continuă, destinate unui număr minim de 325 de angajați ai companiei. Până la finalul proiectului, minimum 261 angajați care lucrează la puncte de lucru din regiuni mai puțin dezvoltate ar urma să fie certificați și minimum 325 angajati care lucrează la puncte de lucru din regiuni mai puțin dezvoltate să fie formați.

Proiect cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Capital Uman 2014-2020.

Brico Depôt România, parte din grupul Kingfisher, a intrat pe piața din România în 2013, după achiziția lanțului de magazine Bricostore. În urma achiziției Praktiker din 2017, Brico Depôt a devenit al doilea jucător de pe piața DIY din România, cu 35 de magazine și 2.500 de angajați.

Kingfisher este o companie internațională de îmbunătățire a locuințelor, cu aproximativ 1.380 de magazine și o echipă de 79.000 de angajați. Compania operează în opt țări din Europa, sub mărcile: B&Q, Castorama, Brico Dépôt, Screwfix, TradePoint și Koçtaș.

Citeste si:
Protest al angajaților Carrefour: ce cer aceștia de la gigantul francez
Protest al angajaților Carrefour: ce cer aceștia de la gigantul francez

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Brico Depot investește 1,6 milioane de lei pentru îmbunătățirea competențelor digitale ale angajaților din magazine