Lectură de 3 minute

25 Mai 2023 - Știri și Noutăți

Brico Depot a ajuns la vânzări de 59 de milioane de lire sterline în primele luni ale anului 

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Brico Dépôt România anunță rezultatele financiare aferente primului trimestru din 2023. Vânzările retailerului Brico Dépôt România au ajuns în primele trei luni la 59 milioane de lire sterline. Grupul Kingfisher, din care face parte Brico Dépôt Romania, anunță rezultatele financiare pentru aceeași perioadă și înregistrează o creștere de 0,8%, ajungând la vânzări de 3.3 miliarde lire sterline.  

Sursa foto: Brico

Vânzări de 59 milioane de lire sterline

Brico Dépôt România a încheiat primele trei luni ale anului fiscal 2023 cu vânzări de 59 mil. lire sterline, reflectând o cerere crescută din partea consumatorilor pentru majoritatea categoriilor de produse, dar în special pentru categoria bucătării.

Brico Dépôt - partener în programul Cardul de energie

Un alt proiect foarte important este parteneriatul realizat cu Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene pentru programul Cardul de energie. În cadrul acestui parteneriat, Brico Dépôt se alătură inițiativei de a sprijini comunitățile vulnerabile din România și vine în ajutorul clienților care beneficiază de voucherele acordate pentru subvenționarea prețului încălzirii, cu o gamă variată de produse accesibile, de la lemne și peleți, până la brichete și combustibili.

Rezultate - cheie la nivel de grup

În ceea ce privește vânzările la nivel de grup, acestea au atins 3.3 miliarde de lire sterline, cu o creștere de 0,8% și o scădere la o valoare constantă de 2,2%;

  • Vânzările e-commerce au avut o creștere de 4,7% (reprezentând 16,9% din totalul vânzărilor);
  • Au fost deschise două magazine Screwfix în Franța în luna mai, iar obiectivul pentru anul fiscal 2023/2024 constă în deschiderea a încă 85 de magazine în Marea Britanie, Irlanda și Franța;
  • Creștere puternică pentru formatul marketplace B&Q, ponderea acestui format ajungând la 27% din vânzările e-commerce ale B&Q în luna aprilie;
  • Vânzările categoriilor sezoniere (18%) au fost afectate de condițiile meteorologice, cu o scădere în termeni comparabili de 11,3%.

Peste 700 de angajați au participat în primele trei luni ale acestui an la programe de instruire, dezvoltare și asistență, special create pentru îmbunătățirea abilităților de management și vânzare.

Astfel, angajații Brico Dépôt au luat parte la peste 7.200 de ore de traininguri în programele „Power to Manage” (academie de leadership), „Power 2 Sell” sau în diverse programe de well-being.

Kingfisher plc este o companie internațională în domeniul îmbunătățirii locuinței, ce deține aproximativ 1.572 de magazine în 8 țări din Europa. Principalele branduri sub care operează Kingfisher sunt B&Q, Castorama, Brico Depôt, Screwfix, Tradepoint si Koçtaş, susținute de o echipă de 61.138 de colegi.

Brico Dépôt România este parte a grupului Kingfisher, o companie internațională în domeniul îmbunătățirii locuinței, ce deține peste 1.572 de magazine în 8 țări din Europa. În România, produsele și serviciile noastre sunt apreciate lunar de milioane de clienți, fie că aceștia aleg să ne treacă pragul celor 33 de magazine din ȋntreaga ţară sau preferă să cumpere online.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Brico Depot a ajuns la vânzări de 59 de milioane de lire sterline în primele luni ale anului