Lectură de 2 minute

15 Mar 2022 - Știri și Noutăți

Brandul românesc Pufina de la Pehart a înregistrat cea mai mare creștere a valorii pe piața hârtiei de uz casnic: 18,4% în 2021 față de anul anterior

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Pufina, gama de produse fabricate de Pehart Grup, care include hârtie igienică, prosoape de hârtie, batiste nazale, șervețele faciale și de masă, și-a consolidat imaginea în 2021 și a înregistrat o creștere cu 18,4% față de anul anterior, cea mai mare de pe piața hârtiei de uz casnic, conform studiului Nielsen.

De asemenea, brandul cel mai popular al Pehart și-a consolidat anul trecut poziția în marile lanțuri de supermarketuri cu acoperire națională, înregistrând o creștere a valorii de 16,3 %. Totodată, conform aceluiași studiu, produsele Pufina au avut în primele 6 luni ale anului trecut o spectaculoasă creștere în preferințele românilor, de 46%.

Pehart a investit în tehnologii 36,2 milioane de euro în ultimii șase ani, dintre care 10 milioane de euro doar anul trecut.

Pehart exportă produsele din gama Pufina în 5 state – Bulgaria, Moldova, Serbia, Austria și Germania. În prezent, compania românească produce anual în cele două fabrici ale sale de la Petrești, județul Alba și Dej, județul Cluj 100.000 tone de hârtie tissue și are o capacitate de procesare a produselor finite de peste 75.000 tone. 70% din întreaga cantitate de produse de uz casnic și industrial este vândută în România, iar Pehart asigură producția și pentru o mare parte dintre produsele marcă proprie ale lanțurilor de retail.

Compania care este prezentă cu produse de uz casnic și industrial în 18 țări din centrul, estul și sudul Europei deține pe lângă Pufina și brandurile Alint și Altessa. De asemenea, produce și jumbo rolls, role de hârtie mari, pentru clienții industriali și pentru consumul propriu.

În ianuarie, Pehart Grup a inaugurat o nouă linie de producție la Sebeș, în urma unei investiții de peste 10 milioane de euro.

Pehart estimează creșterea prețurilor produselor, în contextul scumpirilor din lanțul de aprovizionare și a majorării costului energiei.

Cu o tradiție de aproape 185 de ani, Pehart Grup este unul dintre cei mai mari producători de hârtie din Europa de Sud-Est. Compania care a pornit ca o afacere antreprenorială este prezentă cu produsele sale de uz casnic și uz industrial în 18 țări din centrul, estul și sudul Europei (Polonia, Cehia, Slovacia, Ungaria, Croația, Slovenia, Serbia, Bosnia, Herțegovina, Muntenegru, Bulgaria, Macedonia, Ucraina, Grecia, Cipru, Israel, Rep. Moldova, Germania).

Citeste si:
Magazinele nu vor fi închise în weekenduri. Marcel Ciolacu: Nu mai suntem în pandemie
Magazinele nu vor fi închise în weekenduri. Marcel Ciolacu: Nu mai suntem în pandemie

Abris Capital Partners este un fond independent de private equity, care se concentrează pe oportunități mid-market în țările din Europa Centrală.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Brandul românesc Pufina de la Pehart a înregistrat cea mai mare creștere a valorii pe piața hârtiei de uz casnic: 18,4% în 2021 față de anul anterior