Lectură de 2 minute

27 Jun 2024 - Știri și Noutăți

Brandul românesc DY Fashion se extinde în offline și lansează primul său concept store în Craiova

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Brandul românesc DY Fashion face un pas important și se extinde în offline, lansând primul său concept store în orașul Craiova. Inaugurarea primului magazin fizic DY Fashion, localizat în ElectroPutere Mall Craiova, a avut loc pe 23 iunie.

Sursa foto: DY Fashion

Investițiile în lansarea concept store-ului din ElectroPutere Mall Craiova s-au ridicat la 60.000 de euro. Reprezentanții companiei se așteaptă la un trafic de 4.000 de clienți/ lună, vânzări de 150.000 de lei în medie pe lună și o creștere a businessului cu 10%. Cifra de afaceri estimată pentru anul 2024 este de 4.5 milioane euro.

În cei 12 ani de la lansarea pe piață, DY Fashion a expediat peste 1.000.000 de articole și are peste 250.000 cliente.

Alegerea orașului Craiova pentru lansarea primului concept store a fost o decizie strategică, întrucât DY Fashion colaborează de la mulți ani cu un atelier de producție din această localitate pentru realizarea rochiilor create sub brandul propriu DY Fashion. De asemenea, compania DY Fashion promovează și comercializează branduri românești atât online, pe www.dyfashion.ro, cât și offline, în noul concept store din Craiova și astfel contribuie la susținerea economiei locale.

Nu a fost greu să alegem ca locație Craiova. Lucrăm cu un atelier de producție din Craiova ce are o echipă de 30 oameni pe care îi apreciem foarte mult, care merită toată stima noastră și a clientelor noastre. Noi dorim să facem lucrurile diferit și încercăm să găsim soluții în România, să ne adaptăm la piață și să venim ca o alternativă mai bună și de calitate la piața produselor ieftine ce vin din Asia.

Dragoș Aipu, co-fondator DY Fashion

În cei 12 ani de la lansarea pe piață, DY Fashion a expediat peste 1.000.000 de articole și are peste 250.000 cliente mulțumite de achizițiile făcute de la brandul românesc din fashion. Extinderea în offline marchează o etapă importantă pentru compania românescă, dar și un exemplu pentru piața locală de fashion.

”Investițiile în lansarea magazinului s-au ridicat la 60.000 de euro. Ne așteptăm la un trafic de 4000 de clienți / lună, o vânzare de 150.000 de lei în medie pe lună și o creștere a businessului cu 10%. Cifra de afaceri estimată pentru anul acesta, online și offline, ar fi de 4.5 milioane euro”, spune Dragoș Aipu, co-fondator DY Fashion.

Citeste si:
Românii, iubitori de grătare: cu ce sosuri combină carnea
Românii, iubitori de grătare: cu ce sosuri combină carnea

În primele două săptămâni de la deschidere, în perioada 23 iunie – 7 iulie, clienții vor beneficia de o reducere de 15% la orice achiziție realizată în concept store-ul DY Fashion din ElectroPutere Mall Craiova.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Brandul românesc DY Fashion se extinde în offline și lansează primul său concept store în Craiova