Acesta ar fi al cincilea magazin al companiei Hermosa, după cele patru deschise în Brăila, Focșani, Bacău și Constanța, potrivit informațiilor publicate pe propriul site.
Consilierii căutați în noul magazin din Capitală trebuie să propună și să promoveze outfit-uri, să pregătească magazinul, să recepționeze marfa, să expună produsele în magazin și să încaseze conform procedurilor.
Managerul de magazin trebuie să organizeze, să planifice și să coordoneze toate activitățile magazinului, să realizeze planul de vânzări și să respecte planul de cheltuieli, să recruteze, să selecteze, să formeze și să evalueze echipa din subordine. Pentru această poziție este nevoie, însă, de experiență anterioară în coordonarea unei echipe.
Hermosa oferă un pachet salarial care include o parte fixă și o parte variabilă, în funcție de consilierea clienților și vânzarea produselor. Pachetul de beneficii include și un buget pentru transport, prime de target și discounturi pentru achiziționarea produselor din magazin.
Afaceri în scădere pentru Hermosa
Anul trecut, Hermosa Office Center, compania din Brăila care se ocupă cu comerțul cu amănuntul de îmbrăcăminte în magazine specializate, înregistra o cifră de afaceri de aproape 5 milioane de lei și o pierdere de aproape 400.000 de lei, cu 15 angajați. Comparativ cu anul 2019, afacerile Hermosa au scăzut de la 5,4 milioane de lei, pierderile s-au adâncit de la 176.000 de lei, iar numărul angajaților s-a diminuat cu șase.
Fabrica de îmbrăcăminte din Brăila, Casa Hermosa, a raportat pentru 2020 o cifră de afaceri de 7,2 milioane de lei, o pierdere de 30.000 de lei și 32 de angajați. În 2019, compania avea mai mulți angajați, 42, afaceri mai mari, de 8,9 milioane de lei și un profit de peste 530.000 de lei.
Hermosa este un business autohton, prezent pe piața de fashion din România încă din anul 1994.