Lectură de 2 minute

03 Apr 2023 - Știri și Noutăți

Brandul NESCAFÉ: 85 de ani de la lansare și 6.000 de cești de cafea pe secundă, consumate la nivel mondial

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

NESCAFÉ, cel mai mare brand de cafea Nestlé, sărbătorește 85 de ani de la lansare. Cu 6.000 de căni de NESCAFÉ consumate în fiecare secundă în întreaga lume, Nestlé se angajează să aibă un impact pozitiv asupra vieții oamenilor și asupra planetei, de la fermă la ceașca de cafea.  

Sursa foto: Nestle România

Mai mult, 6.000 de capsule înseamnă aproximativ 48 kg de cafea măcinată. Extrapolând, capsulele NESCAFÉ consumate într-un interval standard de 24 de ore la nivel mondial necesită peste 4.000 de tone de cafea măcinată – adică echivalentul a 166 de TIR-uri, într-o coloană de aproape 3,5 km. Într-o singură zi, pe toată planeta.

Cea de-a 85-a aniversare marchează și o realizare remarcabilă în materie de sustenabilitate: cafeaua folosită în fabricile din Europa provine integral din surse identificabile, iar zațul de cafea recuperat de la NESCAFÉ este folosit pentru a alimenta centrele sale de producție, ceea ce economisește alte resurse de energie.

În plus, toată această cafea de care ne bucurăm în fiecare zi provine din 100 de surse responsabile, ceea ce înseamnă că NESCAFÉ asigură acum trasabilitatea materiei prime de la oricare plantație până la oricare centru de distribuție. NESCAFÉ Pure Soluble are deja unul dintre cele mai durabile ambalaje: o sticlă care poate fi refolosită și este reciclabilă la nesfârșit, respectiv ambalajul pliculețelor NESCAFE 3in1 a fost schimbat și acum întregul ambalaj pentru NESCAFE 3in1 este reciclabil.

În România, NESCAFÉ a lansat la finalul anului 2022 un serviciu de colectare și reciclare a capsulelor NESCAFÉ Dolce Gusto, implementând un proces complex de separare a componentelor - cafea, aluminiu și plastic, materialele rezultate fiind prelucrate și devenind optime pentru reutilizare. Cu ajutorul partenerilor noștri am creat o rețea națională de puncte de colectare și vom continua să ne concentrăm pe extindere, astfel încât să creștem accesibilitatea pentru consumatori.

Pentru a marca cea de-a 85-a aniversare, NESCAFÉ anunță, de asemenea, lansarea unui nou slogan de brand pentru comunicarea globală: „Make your world”, pentru a inspira consumatorii să facă diferența pentru ei înșiși, comunitățile lor și planetă.

Grupul Nestlé este prezent în România din 1995, printre brandurile din portofoliul său numărându-se NESCAFÉ, Nespresso, Nesquik, Chocapic, KitKat, Lion, JOE, After Eight, Maggi, Purina sau NAN. În România, Nestle s-a implicat și în inițiative ecologice și de responsabilitate socială. În ultimii 3 ani companii a plantat 75.000 de copaci, care vor contribui la atingerea obiectivului de net zero emisii de carbon până în 2050.

Citeste si:
Nestlé a înregistrat o scădere a vânzărilor. A exagerat compania cu creșterea prețurilor în 2023?
Nestlé a înregistrat o scădere a vânzărilor. A exagerat compania cu creșterea prețurilor în 2023?
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Brandul NESCAFÉ: 85 de ani de la lansare și 6.000 de cești de cafea pe secundă, consumate la nivel mondial