Lectură de un minut

07 Aug 2018 - Știri și Noutăți

Brandul japonez Miniso se pregateste de deschiderea primelor unitati

Abonează-te pe  

Miniso este un brand japonez care se remarca prin vanzarea de produse traditionale alimentare, dar si de ingrijire personala sau intretinere a locuintei la preturi reduse. Acesta face primii pasi pentru a inaugura magazine in Romania, informeaza profit.ro.

Compania a cunoscut o expansiune uriasa - in cinci ani a ajuns sa aiba 3.000 de locatii si o cifra de afaceri de 1.8 miliarde de dolari.

Pentru piata locala, planurile retailerului includ inaugurarea a peste 40 de magazine, urmand ca primele 5 sa se deschide pana la finalul lui 2018.

Confirmarea oficiala este facuta de aceeasi sursa, care mentioneaza ca deja s-a rezervat un spatiu de amenajare in mall-ul din zona Obor a Capitalei, Veranda Mall.

Miniso este prezent in aproape 60 de tari si regiuni. Strategia pe care se bazeaza retailerului presupune actualizara produselor saptamanal si vanzarea lor la preturi low-cost.

Sursa foto facebook Miniso Filipine

Citeste si:
Sondaj: Cât vor scoate românii din buzunare pentru cadourile de Sfântul Valentin
Sondaj: Cât vor scoate românii din buzunare pentru cadourile de Sfântul Valentin
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Brandul japonez Miniso se pregateste de deschiderea primelor unitati