Lectură de 2 minute

21 Aug 2023 - Știri și Noutăți

Reclame în malluri: Brand Managment a înregistrat o creștere de 20% a cifrei de afaceri 

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Brand Management, companie de indoor advertising cu acoperire la nivel național, anunță o creștere de 20% a cifrei de afaceri în primul semestru al anului 2023, față de anul trecut, aceeași perioadă. 

 

Sursa foto: unsplash

Ne-am propus o creștere de 15% față de 2022 și iată că procentul deja a fost depășit. În ultimii doi ani, compania a avut o creștere anuală constantă, ajungând în 2023 la o cotă de 12.7% din piața totală de afișaj de interior în centrele comerciale.

Georgian Drăghici, Director Comercial Brand Management

Aceste creșteri se datorează inovării în domeniul reclamelor de interior în centrele comerciale. Vedeta, în acest moment, este 3R Stand-Up Column, coloana care asigură o expunere 360 de grade și care este construită exclusiv din materiale reciclabile.

Imediat după ea, în topul preferințelor brandurilor cu care lucrează, este afișajul pe suprafețe mari - cum ar fi fațadele și mesh-urile. Le urmează îndeaproape suporturile amplasate în nodurile de trafic, precum zona de food-court sau Atrium. Ca noutate pentru piața din România, se observă o creștere a interesului pentru suporturile de tip digital screen.

Din punct de vedere al tendințelor pieței, se pot observa tranzacții între dezvoltatorii din regiunea CEE (Europa Centrală și de Est), ceea ce prevestește noi perspective de dezvoltare pentru ramura de promovare indoor. În perioada următoare se anunță noi deschideri și extinderi de centre comerciale, atât în București, cât și în alte orașe din țară.

Brand Management a fost fondată în 2004 și o companie care oferă servicii de indoor advertising la nivel național. Cu aproape 20 de ani de experiență în implementarea de campanii publicitare, în centre comerciale și de business, Brand Management a dezvoltat operațiuni de indoor advertising atât în România, cât și în Bulgaria și Cehia, pentru companii din domenii precum tehnologie și telecomunicații, modă și bijuterii, financiar-bancar, FMCG, gestionând bugete dedicate indoor advertising de peste 120 milioane lei până în 2022.

Citeste si:
TOP Kantar: Care sunt cele mai puternice 30 branduri din România
TOP Kantar: Care sunt cele mai puternice 30 branduri din România
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Reclame în malluri: Brand Managment a înregistrat o creștere de 20% a cifrei de afaceri