Lectură de 2 minute

14 Jun 2021 - Știri și Noutăți

Producătorul de cămăși Braiconf din Brăila ia un credit de 400.000 de euro pentru a-și plăti cheltuielile

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Producătorul de cămăşi Braiconf Brăila a primit o finanțare de 400.000 euro de la Raiffeisen Bank, garantată de EximBank, în cadrul schemei de ajutor de stat COVID-19, dedicată companiilor mari. Fondurile vor fi folosite pentru a acoperi plățile companiei către furnizori, salarii, taxe către bugetul de stat și de asigurari sociale.

„Acest pachet de finanțare ne sprijină într-un moment foarte important pentru companie și va fi folosit pentru desfășurarea activității noastre în conditii optime. Cu o istorie de 70 de ani, Braiconf implementeaza acum o nouă strategie a promovării mărcii sale pe termen lung, menită să reflecte adevărata valoare a produselor pe care le oferim pe piață.

Avem planuri ambițioase, prin care vrem să aducem marca Bariconf în secolul 21, într-un sector cum este industria textilă, în conditiile extraordinare pe care le traim. Am traversat un an plin de provocări, iar una dintre cele mai mari preocupari ale noastre a insemnat siguranța resursei umane și, totodată, implementarea noii strategii pe mai multe segmente ale business-ului, de la componenta de retail, până la linia de produse 100% românești”, a declarat Silviu Dumitrache, președintele Braiconf.

Producătorul de cămăşi Braiconf Brăila a înregistrat în primul trimestru al acestui an o cifră de afaceri de 4,3 milioane lei, de 2,3 ori mai mică faţă de cea din perioada similară a anului trecut, de 9,9 milioane lei, potrivit datelor financiare remise Bursei de Valori Bucureşti.

Braiconf mută fabrica de la Brăila

Producătorul român de textile Braiconf, cu o tradiție de 70 de ani pe piață, a luat decizia de a reloca fabrica de la Brăila, ca parte a unui amplu program de investiții în noua strategie a mărcii pe termen lung. Producătorul vrea să vândă terenul fabricii către Kaufland pentru suma de 7 milioane de euro și să mute în decurs de doi ani activitatea într-un nou sediu, fie într-o clădire istorică renovată, fie într-o construcție nouă din zona centrală.

Braiconf este o marcă din industria textilă din România, cu o tradiție de 70 de ani pe piață. Recent, acționarii majoritari ai companiei au anunțat o nouă strategie care vizează investiții în modernizarea brandului și a tuturor componenetelor din jurul său: activitatea de baza, retail, linii proprii, resurse umane.

Compania produce anual peste 800.000 cămăși pentru mărci precum Braiconf, Eton, Porsche, Cartier, Harmont&Blane, Hermes, Kenzo, LVMH și alții, și are mai multe servicii, printre care Made-to-measure si Bespoke.

Citeste si:
Cum rezolvi problemele afacerii tale la tabăra Factory Bootcamp?
Cum rezolvi problemele afacerii tale la tabăra Factory Bootcamp?
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Producătorul de cămăși Braiconf din Brăila ia un credit de 400.000 de euro pentru a-și plăti cheltuielile