Lectură de 5 minute

24 Nov 2022 - Știri și Noutăți

Bonduelle te provoacă să „Fii fresh ca legumele!” într-o campanie de refacere a reputației legumelor

Advertorial

Abonează-te pe  

Bonduelle a lansat în România noua platformă de brand „Fii fresh ca legumele!”. Dacă ești ceea ce ce mănânci, ți-ai dori să fii în fiecare zi la fel de proaspăt și de plin de viață ca, de exemplu, o salată de legume proaspete. Aceasta este observația care a  furnizat insightul campaniei.

Sursa foto: Bonduelle

  • Noua campanie lansată în România își propune să schimbe felul în care ne raportăm la legume, prin distrugerea miturilor conform cărora consumul de legume nu aduce corpului vitalitate, energie.
  • În realitate, consumând zilnic legume oferim organismului nostru prospețime, energie și vitamine, o stare de bine ce durează, în timp ce protejăm mediul și contribuim la un viitor sustenabil.
  • Noua campanie de brand este gândită 360º, cu execuții TV, în mediul online și in-store.
  • Inovația și tehnologia pe care le cumulează gama Vapeur de legume în conservă și legume congelate aduc în atenția consumatorului actual produsul ideal: natural, sănătos și ușor de preparat.

Sloganul și execuțiile ilustrează beneficiile pe care le aduc legumele stării noastre de bine fizice și mentale, asociind caracteristici precum prospețimea și energia cu felul în care ne simțim, consumând legume, în fiecare zi.

Noua campanie de brand este gândită 360º, cu execuții TV, în mediul online (website dedicat pentru campanie, comunicare în Social Media și conținut video, respectiv rețete savuroase cu legume postate pe YouTube), precum și în magazine.

Execuțiile TV includ un spot de brand de 20 de secunde, respectiv două taguri de câte 10 secunde care evidențiază gama de legume în conservă Vapeur și fasolea verde congelată Vapeur. Execuțiile pot fi văzute și pe YouTube, alături de alte clipuri cu rețete pentru un plus de inspirație.

În magazine s-a optat pentru o activare inovatoare: materiale de promovare care se activează cu semnale luminoase și audio la apropierea consumatorului de raft, dar și pentru soluții tradiționale (cărucioare branded). Consumatorii pot încerca produsele printr-o acțiune de sampling, prin intermediul a trei automate, amplasate în trei centre comerciale din București. Pentru clienții din comerțul tradițional și online, la produsele din gama Vapeur a fost activată și o componentă promoțională, sub forma unui concurs cu premii în vacanțe și 10.000 de premii instant.

Miturile despre legume, spulberate

„Noua platformă de comunicare a brandului Bonduelle subliniază beneficiile unei diete bazate pe alimente vegetale. Ca promotor al tranziției alimentare, Bonduelle își propune astfel să schimbe felul în care ne raportăm la legume, printr-un mesaj care ne îndeamnă să redescoperim beneficiilor acestora și să distrugem miturile conform cărora consumul de legume nu aduce corpului vitalitate, energie. În realitate, consumând zilnic legume, îi oferim organismului nostru prospețime, energie și vitamine, o stare de bine ce durează, în timp ce protejăm mediul și contribuim la un viitor sustenabil pentru planeta noastră”, spune Monica Roșu, Commercial Director Bonduelle pentru România și Bulgaria, Marketing Director South-East Europe.

Cine consumă legumele

Peste 13% dintre români se declară „iubitori de legume”; acești consumatori sunt pasionați de legume, de gătirea acestora și foarte atenți la dieta lor. Îmbrățișează un stil de viață sănătos și au tendința de a înlocui proteinele animale cu legume. Majoritatea consumatorilor din această categorie sunt femei, cu vârsta peste 35 de ani, care conștientizează ce aleg să pună în farfurie și care adesea optează pentru proteine ​​din legume în locul cărnii.

„Ne aflăm într-un moment în care consumatorii fac numeroase schimbări în viața lor de zi cu zi. Pentru că se sta mai mult acasă, se gătește mai mult acasă (44% dintre ei afirmă acest lucru*), fac eforturi pentru a diminua risipa alimentară (40%), sunt mult mai atenți la ce cumpără, urmăresc constant cheltuielile și fac economii (31% cumpără tot ce este la preț promoțional). În acest context, Bonduelle merge mai departe cu inovația care răspunde tendințelor actuale de consum: natural, sănătos și ușor de preparat. Ca parte a aceleiași dorințe de schimbare, Bonduelle vine în întâmpinarea consumatorilor cu un portofoliu de produse divers și cu o nouă comunicare ce are în centrul atenției consumatorul și relația acestuia cu legumele”, este de părere Roxana Nănescu, Head of Marketing Bonduelle South East Europe.

Citeste si:
Carrefour a bătut palma cu Tazz: peste 30 de hipermarketuri listate în aplicație
Carrefour a bătut palma cu Tazz: peste 30 de hipermarketuri listate în aplicație

Inovație, tendințe, tehnologie

Gama de produse Vapeur este „vedeta” comunicării în această campanie. Fie că vorbim despre legumele în conservă sau despre cele congelate, Vapeur răspunde tendințelor actuale de consum: natural, sănătos și ușor de preparat. Tehnologia Vapeur presupune recoltarea legumelor, pregătirea la aburi și conservarea rapidă, pentru a-și păstra gustul, textura, proprietățile nutriționale și culoarea. Legumele la conservă pregătite la aburi VAPEUR nu necesită preparare, ele putând fi consumate direct din conservă, în orice tip de preparat: supe, salate, aperitive.

La legumele congelate Vapeur, procesul standard de blanșare este înlocuit cu cel de pregătire la aburi, la temperaturi de 120 de grade Celsius, după care ulterior acestea sunt congelate prin șoc termic la -40 de grade Celsius. Această metodă este exclusiv utilizată în liniile de producție Bonduelle și garantează că legumele își păstrează aroma, culoarea și proprietățile nutriționale. Marele avantaj al tehnologiei Vapeur este că prin aceasta Bonduelle a reușit să scadă semnificativ timpul de gătire de la o medie de 15 minute la 3 minute, venind astfel în ajutorul consumatorilor.

*) conform studiul "NielsenIQ Shopper Trends Pulse", desfășurat în August 2022 în 8 țări din UE (Germany, France, UK, Italy, Spain, Turkey, Poland: August 2022; Greece - July 2022)

Misiunea Bonduelle este de a inspira tranziția către dietă bazată pe alimente vegetale, pentru a contribui la starea de bine a oamenilor și la sănătatea planetei. Alături de fermele partenere, grupul Bonduelle inovează pentru a oferi produse de înaltă calitate, protejând în același timp mediul. Bonduelle este o afacere de familie fondată în Franța în 1853, ale cărei produse sunt comercializate în aproape 100 de țări, sub șase branduri puternice: Bonduelle, Cassegrain, Globus, Del Monte, Ready Pac Foods și Arctic Gardens. Astăzi, Bonduelle are 14.600 de angajați și generează vânzări de 2,855 miliarde de euro (cifre aferente exercițiului financiar 2019-2020).

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Bonduelle te provoacă să „Fii fresh ca legumele!” într-o campanie de refacere a reputației legumelor