Lectură de 2 minute

21 Apr 2021 - Știri și Noutăți

Bonami, creștere de 50% în primele trei luni din 2021, în România. Planuri de extindere pe patru noi piețe

Angela Alexandru

Abonează-te pe  

Retailerul online Bonami ajustează prognoza creșterii și se extinde. Astfel, după agrearea unui plan inițial pentru 2021, ce prevedea o țintă de 77 milioane de euro în vânzări și menținerea aceluiași nivel de profitabilitate ca anul trecut, a fost luată decizia modificării acestui prag la 96 milioane de euro, din care 12%, aproximativ 11,5 milioane de euro, ar trebui să fie realizat în România.

„După primele trei luni din 2021, a trebuit să reevaluăm prognoza. Creștem semnificativ mai repede, oamenii au înțeles că pot cumpăra piese de mobilier precum mese și scaune, online, în siguranță", a explicat Pavel Vopařil, CEO Bonami.

În ceea ce privește piața din România, Bonami a înregistrat o creștere de 50% în primele 3 luni din 2021. Unele categorii s-au evidențiat, cum ar fi canapele, saltele sau perne, ceea ce indică faptul că oamenii doresc în continuare să investească pentru a-și face căminul mai confortabil, deoarece petrec mult timp acasă. De asemenea, accesoriile și mobilierul pentru grădină au crescut în importanță, și datorită faptului că Bonami a introdus propria marcă.

„Acum avem zeci de produse proprii, până la sfârșitul anului aș dori să oferim sute. Anul următor vom avem în jur de o mie. În viitor, vom vinde câteva mii de tipuri de bunuri sub mărcile noastre. Știm ce vor clienții și ce îi interesează, de ceea putem face estimări pentru viitor. În prezent oferim în principal textile și mobilier de grădină, dar vom adăuga treptat articole de mobilier clasic, sub propriile mărci”, a mai spus Vopařil.

Extinderea pe patru piețe

Pentru viitorul apropiat, compania se concentrează pe câteva proiecte care vor fi implementate în lunile următoare: optimizarea site-ului web și a metodelor de livrare. În funcție de evoluția pandemiei și a restricțiilor impuse, Bonami va evalua oportunitatea deschiderii de magazine în noi locații.

Pe de altă parte, extinderea internațională a companiei va continua anul acesta: „Am dori să intrăm pe patru noi piețe. Vizăm fostul bloc estic: Balcani și Țările Baltice’’, a mai menționat Pavel Vopařil.

Bonami face parte din grupul Miton - este un retailer ceh de mobilă și decorațiuni interioare, prezent pe piața locală din România, din 2016, cu o platformă online.

Citeste si:
Polonezii de la Pepco, dezamăgiți de vânzările slabe. Retailerul va deschide încă 400 de magazine în 2024
Polonezii de la Pepco, dezamăgiți de vânzările slabe. Retailerul va deschide încă 400 de magazine în 2024
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Bonami, creștere de 50% în primele trei luni din 2021, în România. Planuri de extindere pe patru noi piețe