Lectură de 2 minute

11 Nov 2022 - Știri și Noutăți

Black Friday la evoMAG: care a fost cea mare comandă plasată

Cristina Marin

Abonează-te pe  

Campania de Black Friday, desfășurată de evoMAG, în acest an, a scos în evidență preferințele românilor în materie de echipamente electronice.

Sursa foto: evoMAG

Astfel, până în prezent, cele mai vândute produse în campania de reduceri Black Friday 2022 la evoMAG au fost:

  • Telefoanele mobile – peste 7.000 de unități;
  • Televizoarele – peste 10.000 de unități;
  • Laptopurile – peste 4.000 de unități;
  • Componentele PC – peste 10.000 de unități;
  • Electrocasnice – peste 7.000 de produse (espressoare, aparate frigorifice, aspiratoare verticale, mașini de spălat rufe, aspiratoare robot);
  • Monitoare LED – peste 3.500 de bucăți.
  • Cea mai mare comandă plasată de o persoană fizică a fost un laptop de Gaming Asus, care a costat 21.299 de lei.

Vânzări importante au fost și către companii. Cea mai mare comandă aici a fost în valoare de aproape 90.000 de lei și a vizat achiziția a peste 100 de monitoare LED.

Peste 50% dintre clienți au ales să plătească cu cardul produsele achiziționate de Black Friday, iar aproape un sfert dintre produsele cumpărate au presupus achitarea lor în rate.

Retail jobs

Aproximativ 30% din totalul comenzilor au ajuns în lockerele easybox, de unde clienții le-au putut ridica în intervalele alese de ei.

Cele mai mari reduceri din an vizează aproape toate categoriile de produse, cele mai mari reduceri fiind la: televizoare, laptopuri, electrocasnice, telefoane mobile, trotinete electrice etc.

evoMAG este una dintre cele mai importante companii din industria de comerț electronic din România. Magazinul online comercializează zeci de mii de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, sport & fitness (printre care și trotinete și accesorii pentru trotinete) și pentru casă și grădină, iar acum 2 ani a deschis primul service pentru trotinete electrice, devenind primul magazin online din România care oferă un astfel de serviciu. evoMAG.ro este vizitat zilnic de peste 60.000 de persoane, iar peste 80% dintre clienți ar recomanda magazinul pentru calitatea serviciilor oferite.

evoMAG a fost fondată de Mihai Pătrașcu, care ocupă, în continuare, poziția de director general. Compania a atras recent o investiție de 2 milioane de euro de la Catalyst România, una dintre cele mai importante firme de capital de risc axate pe tehnologie din România, în demersul de a susține dezvoltarea accelerată a companiei. Investiția atrasă este prima de anvergură pentru evoMAG și confirmă parcursul bun al companiei în cei 17 ani de existență în piața de eCommerce din România, validează și sprijină strategia de dezvoltare pe termen lung a magazinului online.

Citeste si:
O nouă perioadă de reduceri mari în mall-uri. Ce oferte au retailerii
O nouă perioadă de reduceri mari în mall-uri. Ce oferte au retailerii

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Black Friday la evoMAG: care a fost cea mare comandă plasată