Lectură de 4 minute

27 Oct 2021 - Știri și Noutăți

Black Friday la Bottega Verde: reducerile vor ajunge chiar și la 84%. Magazinul online se extinde în offline, lansează noi produse și aduce gama de seturi cadou din Italia

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

Bottega Verde, magazin online cu produse de îngrijire din Italia, are reduceri de până la 84% de Black Friday. Compania are planuri de dezvoltare în offline și vrea să ducă produsele și în Farmacia Tei. În plus, magazinul online lansează noi produse și aduce în România gama completă din Italia de seturi cadou pentru Crăciun marca Bottega Verde.

La fel ca în fiecare an de Black Friday, magazinul pregătește clienților săi nu doar produse la preț redus, ci și un produs full-size cadou la fiecare comandă.

De asemenea, business-ul vizează extinderea în offline prin listarea produselor în marile rețele farmaceutice din țară. Primul partener în acest proiect este Farmacia Tei. Începând din luna noiembrie a acestui an, produsele Bottega Verde vor fi disponibile în Farmacia Tei, fiind în desfășurare negocieri și cu alte trei mari rețele de farmacii cu acoperire națională.

Pe lângă extinderea în offline, magazinul online pregătește și lansarea unor noi produse. După ce au remarcat că produsele de hair care au început să urce în top 5 vânzări, au dezvoltat mai multe sortimente, în special destinate persoanelor ce au nevoie de o îngrijire specială a părului, cel mai bine vândut șampon fiind cel pentru prevenirea căderii părului cu extract din opt plante. Retailerul a lansat de curând și o nouă gamă, Melograno, cu rodie și extract de vitamine.

”Preocuparea noastră principală este de a dezvolta noi produse care să acopere cât mai multe nevoi ale oamenilor. Laboratoarele noastre din Italia lucrează în permanență pentru a identifica noi ingrediente naturale pe care să le transforme în adevărate elixire de frumusețe.

Contextul pe care îl traversăm de aproape doi ani deja a ridicat standardele de îngrijire personală, dar și nevoia și dorința de a face gesturi frumoase. Aici intervin eforturile noastre de a mări selecția de cadouri, de a crea seturi care să acopere diferite momente și relații în care oamenii își doresc să facă un gest pentru cineva drag”, menționează Alexandru Diaconu, antreprenor, Bottega Verde România.

În plus, pentru prima dată în România, magazinul online BottegaVerde.ro aduce gama completă din Italia de seturi cadou pentru Crăciun marca Bottega Verde. Acestea au peste o sută de variante de ambalaje premium cu design-uri pentru perioada de iarnă, inclusiv ediția limitată de Crăciun.

Cerere pentru produsele de îngrijire a părului, rujuri și creme antirird

Clienții magazinului online BottegaVerde.ro prezintă, anul acesta, un interes mai mare asupra produselor de îngrijire a părului. Deși gelurile de duș rămân în continuare cele mai bine vândute produse de pe site în special datorită sortimentului generos de arome, anul acesta categoria de produse de îngrijire a părului a urcat în top cinci dintre cele mai vândute.

Citeste si:
Primark dă startul campaniei masive de reduceri la hainele pentru copii
Primark dă startul campaniei masive de reduceri la hainele pentru copii

În plus, și categoria de make-up a devenit mai proeminentă în vânzări, rujurile Bottega Verde fiind printre cele mai vândute produse de pe site. Cremele antirid rămân printre preferatele produse de frumusețe ale femeilor din România, în special datorită ingredientelor naturale folosite și a beneficiilor dovedite asupra tenului.

Respectarea măsurilor de distanțare fizică și de evitare a locurilor aglomerate i-a determinat pe tot mai mulți români să facă majoritatea cumpărăturilor online. Această orientare spre magazinele online a generat o creștere a volumului de clienți noi ai magazinului online BottegaVerde.ro anul acesta cu 50% față de 2020. Numărul comenzilor lunare este în creștere, un trend susținut în industria de cosmetice în 2020-2021.

Provocările de producție și logistică ridicate de pandemie au fost echilibrate de apetitul crescut al clienților pentru cumpărături online. Astfel, 2021 se va încheia pentru BottegaVerde.ro cu o creștere de 25% a cifrei de afaceri.

”Este clar că a crescut încrederea în mediul online în ultima vreme și suntem siguri că numărul de clienți noi în continuă creștere se datorează și faptului că oamenii nu doar că au prins încredere în cumpărăturile online, ci au și petrecut mai mult timp în mediul virtual, date fiind împrejurările ” explică Alexandru Diaconu, antreprenor, carea adus Bottega Verde în România în anul 2015.

Bottega Verde are un istoric de peste 45 ani în industria produselor cosmetice create din ingrediente naturale. Magazinul online este prezent pe piața din România din 2015 și are o gamă cu peste 1700 de produse cosmetice naturale pentru îngrijirea tenului, a corpului și a părului, protecție solară, pentru femei, copii și bărbați, produse pentru casă, parfumuri, produse de machiaj. Pentru crearea acestora sunt folosite rețete cu tradiție ce au la bază peste 300 de ingrediente naturale. BottegaVerde.ro își propune o creștere a cifrei de afaceri pentru 2022 cu până la 25%.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Black Friday la Bottega Verde: reducerile vor ajunge chiar și la 84%. Magazinul online se extinde în offline, lansează noi produse și aduce gama de seturi cadou din Italia