„Ne-am asigurat că avem suficiente stocuri în magazine pentru produsele incluse în campania de Black Friday astfel încât clienții noștri să-și poată programa cumpărăturile fără grijă și fără presiunea timpului. Singura preocupare a acestora trebuie să fie să descopere în oferta noastră cea mai bună soluție de produs pentru proiectul lor.
Și, pe lângă reducerile pregătite, le vor fi alături în acest demers și consultanții noștri cu cele mai bune sfaturi și idei de amenajare. Reducerile sunt, disponibile și în magazinul nostru online, pentru a veni în ajutorul celor care preferă cumpărăturile din confortul propriei case”, a declarat Cristian Găvan, fondatorul MAM Bricolaj.
Retailerul de materiale, accesorii pentru mobilier și electrice MAM Bricolaj deține trei magazine în București: Luică (Berceni), Morarilor (Pantelimon) și Ghencea. Compania a raportat o cifră de afaceri de 24,9 milioane de lei la încheierea primului semestru al 2021, cu 47,7% mai mare decât în perioada similară a anului trecut. Din luna ianuarie a acestui an, MAM Bricolaj este listat la Bursa de Valori București.