Lectură de 2 minute

04 Nov 2022 - Știri și Noutăți

Black Friday 2022 la Freshful: o lună cu ”prețuri negre”

Cristina Marin

Abonează-te pe  

Pe lângă ofertele și discounturile aniversare la produse românești și internaționale, Brigada Freshful s-a pregătit pentru o lună de prețuri negre, cu reduceri speciale de până la 50% la o selecție exclusivă de produse din gamele fresh și ultra-fresh, curățenie și îngrijire sau bunătăți din cămară. 

Sursa foto: Freshful

Ofertele sunt dinamice și pot fi accesate în B.F. în acțiune - Oferte - Freshful.ro.

În plus, Genius Deals este la dublu pentru clienții Genius. Doar în noiembrie, clienții Genius pot achiziționa 20 de produse Genius cu 40% reducere (față de 10 produse săptămânale cu 20% reducere, ca până acum).

În prezent, 50% dintre cei 550 furnizori ai Freshful, platforma online de livrare, sunt producători locali. Pentru 2023, compania își propune să mărească numărul lor și să găsească parteneri potriviți, mai ales că vrea să ajungă la 100.000 clienți unici, dublu față de acum, după cum susține Arnaud Dussaix, Director Comercial Freshful by eMAG.

În prezent, la aproape un an de la lansare, Departamentul de achiziții al Freshful se află în contact direct cu 550 de furnizori prezenți pe platformă, dintre care aproximativ jumătate sunt fermieri și producători locali de alimente.

În acest moment 50% dintre furnizorii Freshful sunt producători locali și intenționăm să creștem acest procent, de aceea căutăm constant afaceri care să corespundă criteriilor noastre de selecție referitoare la gust, la deschiderea de a lucra cu un business 100% online, la constanța cu care pot să livreze – pentru a asigura continuitatea produselor, etc.”, a declarat Arnaud Dussaix, Director Comercial Freshful by eMAG, pentru Retail.ro.

Freshful este un proiect inovator pentru piață din Romania: primul hipermarket 100% online, care beneficiază de expertiza eMAG și care introduce conceptul de cumpărături fără efort dintr-o gamă diversificată de produse proaspete, preponderent locale, dar și delicii internaționale.

Până la acest moment, investițiile realizate de Freshful se ridică la aproximativ 15 milioane euro, o mare parte din buget mergând către zona de optimizare procese, zona de aplicație și website, depozitul propriu și flota auto.

Citeste si:
Magazinele nu vor fi închise în weekenduri. Marcel Ciolacu: Nu mai suntem în pandemie
Magazinele nu vor fi închise în weekenduri. Marcel Ciolacu: Nu mai suntem în pandemie

Următoarele serii de investiții se vor axa pe tehnologie, extinderea zonelor de livrare și a flotei de mașini.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Black Friday 2022 la Freshful: o lună cu ”prețuri negre”