Actualizare 5 noiembrie:
Retailerul începe cea mai așteptată campanie de reduceri a anului pe 8 noiembrie, cu reduceri de până la 40% la brandurile populare. Urmează încă o săptămână de reduceri de 15% la întreaga categorie de cosmetice: skin care, make-up, body care, hair care, urmată de o săptămână întreagă cu transport gratuit, până pe 28 noiembrie.
Actualizare 3 noiembrie:
Campania de Black Friday la Notino va începe cu o săptămână mai devreme decât era anunțat inițial, adică pe 8 noiembrie și va tine trei săptămâni, anunță retailerul.
Redăm știrea actualizată:
Notino a planificat trei săptămâni de reduceri pentru clienții săi, în magazinul online și în aplicație, începând de luni, 8 noiembrie.
În prima săptămâna, Notino va aplica reduceri de 15% la cosmetice, iar în următoarele săptămâni vor exista reduceri de până la 40% la cele mai populare branduri. Astfel, sute de produse vor fi la reducere din categorii precum: parfumuri pentru femei și bărbați; skin care, haircare și machiaj.
Reduceri de primăvară la Homelux: ce produse sunt puse la bătaie

Notino parfumuri la reducere
La finalul lunii septembrie, Notino anunța că a finalizat investiția de 3 milioane de euro în dezvoltarea centrului logistic de 7.000 de metri pătrați din București, deschis anul trecut, de unde va gestionat de acum livrările în România, Grecia și Bulgaria.
Anul trecut, Notino a decis să deschidă un centru de distribuție în România, decizie accelerată de pandemia Covid-19, care a restricționat transportul și circulația în Uniunea Europeană. Capacitatea depozitului permite Notino să își extindă în continuare oferta de produse, care în prezent este de 55.000 de tipuri de produse, de la make-up, până la odorizante de cameră.
Cele mai mari investiții au fost făcute în IT, în sistemele de depozitare și în transport. În 2021, Notino a investit într-un sistem semiautomat de depozitare, care a crescut capacitatea de stocare, pregătindu-se pentru următorul sezon de Black Friday și Crăciun, perioade când cererea de produse este mai mare. Viteza de livrare a crescut, Notino oferind chiar livrări în ziua următoare, ca rezultat al reducerii timpului de pregătire a comenzii, de la momentul plasării, până la momentul livrării către curier. În viitor, compania plănuiește să investească mai mult în automatizarea ambalării.
România este a patra cea mai mare țară din punct de vedere al vânzărilor, pe primele locuri clasându-se Republica Cehă și Polonia. În 2020, Notino a avut o cifră anuală de afaceri de 563 de milioane de euro (2,7 miliarde de lei), iar ponderea României în cifra totală de afaceri este de 8%.
În anul 2020, Notino a realizat o cifră de afaceri de 563 milioane de euro (14,5 miliarde de coroane cehești). Anual, Notino vinde peste 55 de milioane de produse și gestionează 12 milioane de comenzi. În timpul sezonului de Crăciun, Notino expediază până la 140.000 de colete într-o singură zi.