Lectură de 2 minute

13 Jul 2020 - Știri și Noutăți

BioUp: Cererea pe piața de produse cu certificat biologic este în creștere în pandemie

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

BioUp, magazin de produse 100% BIO și gourmet, a înregistrat o creștere generală constantă de 30% a mediei vânzărilor zilnice în mediul online în perioada martie - iunie 2020, comparativ cu primele două luni ale anului. Vârful vânzărilor a fost reprezentat de luna aprilie 2020, moment în care vânzările online zilnice au înregistrat o creștere de 3 ori față de o zi obișnuită, potrivit unui comunicat de presă.

În lunile de pandemie, cele mai căutate produse se încadrează în categoria de dulciuri bio vegane BioUp (creme tartinabile din migdale sau fistic BioBronte și ciocolata albă cu turmeric Matù de la BioUp). Valoarea medie a tranzacțiilor zilnice a crescut cu aproximativ 50% față de o perioadă obișnuită, în contextul actual al pandemiei.

În martie - mai, tranzacțiile online cu cardul au crescut cu 75%

„În perioada pandemiei am ales să încurajăm plata online cu cardul, oferind un discount special la alegerea acestei modalități de plată. În urma acestei decizii, comportamentul consumatorilor s-a schimbat și am înregistrat o creștere a valorii coșului mediu cu 20% și o creștere a plăților online cu cardul, de cele mai multe ori de la a doua achiziție din magazinul nostru bio online”, a declarat Diana Ardelean, CEO BioUp.

Principala categorie care a înregistrat creșteri peste medie a fost cea de dulciuri bio vegane, fiind urmată de categoriile de ulei de măsline extravirgin presat la rece BioOrto, oțet balsamic Casanova și sos de roșii BioOrto de la BioUp.

„Pentru 2020 ne propunem o extindere sănătoasă a portofoliului de produse. Ne propunem ca această extindere a portofoliului să cuprindă și produse realizate în România, însă ținem să precizăm faptul că și acestea vor trece prin același proces de selecție și testare”, a mai spus Diana Ardelean.

BioUp preconizează creșteri de 10% în fiecare lună

BioUp se așteaptă atât la o creștere totală a pieței de produse bio anul acesta, dar și o migrare treptată a consumatorilor din mediul offline în mediul online. Datorită creșterii treptate a gamei de produse, care a debutat cu introducerea pastelor artizanale, până la finele anului se preconizează o creștere progresivă cu un minimum de 10% în fiecare lună.

Magazinul online BioUp a debutat în piața produselor bio gourmet în luna noiembrie 2019.

Citeste si:
L'Oréal investește într-o companie biotehnologică pentru a crea noi ingrediente sustenabile
L'Oréal investește într-o companie biotehnologică pentru a crea noi ingrediente sustenabile
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  BioUp: Cererea pe piața de produse cu certificat biologic este în creștere în pandemie