Pe lângă performanțele financiare solide, Biofarm a continuat să își consolideze poziția pe piața farmaceutică prin creșterea vânzărilor pentru brandurile Biofarm, dedicate tratamentului simptomatic al răcelii și gripei, managementului durerii, sănătății digestive și pentru combaterea stresului și anxietății. În plus, compania este lider de piață volumic în categoriile de referință a nouă dintre brandurile sale: Colebil, Triferment, Bixtonim, Carmol, Sennalax, Extravalerianic, Carbocit, Biofen Extra, Nervocalmin Somn Ușor.
Biofarm are în portofoliu una dintre cele mai moderne fabrici de medicamente din România cu o suprafață de peste 10.000 de metri pătrați și patru fluxuri de producție – comprimate/comprimate filmate/drajeuri, capsule moi, soluții și siropuri. Investiția, care a depășit până în prezent 44 de milioane de euro, a triplat capacitatea de producție și se aliniază obiectivelor strategice ale companiei: dezvoltarea portofoliului prin extensii de linie, lansări de produse noi și extinderea pe piețe externe.
Biofarm este unul dintre primii producători români de medicamente și suplimente alimentare. Biofarm are un portofoliu competitiv de produse care acoperă 65 de arii terapeutice și investește în mod continuu în campanii media, comerciale și de marketing pentru promovarea propriilor produse.