Lectură de 2 minute

19 Nov 2020 - Știri și Noutăți

BIANO, creștere de 300% de Black Friday. S-au cumpărat decorațiuni de Crăciun, accesorii pentru telemuncă și școala online 

Andra Imbrea

Abonează-te pe  

BIANO, marketplace home & deco ce reunește ofertele celor mai importante magazine online de pe acest segment din țara noastră, anunță o creștere de până la 300% a vânzărilor pentru parteneri în plin sezon Black Friday. Campania Black Friday la BIANO se desfășoară în intervalul 13-22 noiembrie 2020.

În perioada de reduceri Black Friday, www.biano.ro așteaptă o creștere aproape triplă a volumului de trafic și numărului de comenzi. Dacă în 2019, în aceeași perioadă de discounturi, printre categoriile de top preferate de cumpărători au fost pătuțurile pentru bebeluși, cafetierele, covoarele, corpurile de iluminat și mesele de cafea, în 2020 românii par mai interesați de amenajarea casei.

Anul acesta, cumpărătorii locali s-au concentrat pe achizițiile de decorațiuni, în special brazi de Crăciun, accesorii pentru bucătărie și scaune de bucătărie, cât și pe accesorii necesare pentru telemuncă și școala online, printre categoriile de mare interes fiind birourile, scaunele de birou, cât și birourile pentru copii și articolele necesare pentru școala online.

În sezonul Black Friday, românii fac cumpărături home & deco pe www.biano.ro în medie de 500 lei. În ceea ce privește vânzările pentru parteneri, reprezentații BIANO România așteaptă o creștere inclusiv la nivelul veniturilor zilnice, de 200.000 lei/parteneri, duble față de o perioadă obișnuită a anului.

Căutările după fotografii sporesc vânzările

Anul acesta, vizitatorii BIANO folosesc din plin de Black Friday funcționalitatea exclusivă BIANO de căutare a unui produs prin intermediul fotografiilor. Instrument de ultimă generație, similar cu cel al rețelelor neuronale convoluționale, căutarea prin fotografii le asigură cumpărătorilor home & deco avantajul căutării prin milioane de imagini aproape instantaneu.

În plus, de Black Friday, mai mult ca oricând, vizitatorii au avantajul simplificării procesului de selectare a produselor de mobilă, prin filtrele tip AI inteligente de pe site, cât și prin intermediul conturilor social media BIANO România - cum ar fi contul de Instagram @biano.ro, unde cei interesați de achiziții home & deco găsesc recomandări și inspirație folositoare și practică - cu fotografii 100% reale, inclusiv din casele celor care au apelat la cumpărături pe BIANO, pentru a pune în valoare produsele prezentate. Tot pe Instagram iubitorii home & deco pot face shopping direct din tool-ul de Instagram Shop.

Pe platformele BIANO, în acest moment sunt listate peste 4 milioane de produse home & deco. În numai cinci ani, BIANO a deschis operațiuni în Cehia, România (unde este prezent din 2018), Slovacia, Olanda, Brazilia, Ungaria și Portugalia. Anul acesta, compania estimează că va aduce venituri pentru cei peste 1.200 de parteneri la nivel mondial de 150 de milioane de euro.

Citeste si:
Mobexpert se extinde: producătorul de mobilă a închiriat un spațiu de depozitare în Oresa Industra Park
Mobexpert se extinde: producătorul de mobilă a închiriat un spațiu de depozitare în Oresa Industra Park
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  BIANO, creștere de 300% de Black Friday. S-au cumpărat decorațiuni de Crăciun, accesorii pentru telemuncă și școala online