Lectură de 2 minute

10 Feb 2023 - Știri și Noutăți

Bergenbier introduce două noi beri fără alcool

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors, lansează două produse cu 0.0% alcool în segmentul premium. Staropramen 0.0 și Stella Artois 0.0 consolidează, astfel, portofoliul companiei, care în ultimii ani s-a extins atât zona fără alcool, cât și dincolo de bere, prin mixurile de bere și suc. 

Sursa foto: Shutterstock.com

Segmentul berilor fără alcool are în prezent aproximativ 3% din piața berii din România, fiind pe un trend ascendent. Suntem mereu atenți la nevoile consumatorilor și suntem mândri să venim cu variantele fără alcool ale unora dintre cele mai puternice brand-uri din piață: Staropramen și Stella Artois.

Mihai Voicu, General Manager Bergenbier S.A.

Staropramen 0.0 se bucură de o metodă de producție specială, prin care este asigurat același gust ca berea lager cu alcool. Se adresează consumatorilor care nu trebuie să facă niciun fel de compromis când vine vorba de gustul răcoritor al berii cu 0.0% alcool.

Stella Artois 0.0 continuă povestea brand-ului premium fondat în 1366, în Leuven, Belgia și înlocuiește varianta non-alcool a mărcii din portofoliul Bergenbier S.A.

Variantele 0.0 Staropramen și Stella Artois 0.0 sunt disponibile începând din luna februarie în România în magazinele off-trade și on-trade, în doze de aluminiu de 0,5l și sticle de 0,33l.

Parte a grupului Molson Coors Beverages Company Central & Eastern Europe, compania Bergenbier S.A. a fost fondată în 1994, iar marca Bergenbier a fost lansată un an mai târziu. Astăzi, Bergenbier S.A. este în top trei companii producătoare de bere din România, având o fabrică modernă la Ploieşti şi o reţea performantă de distribuţie naţională. Bergenbier S.A. acordă o atenție sporită impactului pe care îl are în comunitate și asupra mediului. Pe lângă berile produse la Ploiești – Bergenbier, Fresh, Staropramen, Praha, Staropramen Unfiltered, Stella Artois, Beck’s, Noroc, Löwenbräu – compania importă și distribuie în exclusivitate specialitățile pragheze Staropramen Dark și Granat, berile de abație belgiene Leffe și Hoegaarden, berea americană Miller Genuine Draft, Corona, precum și berea albă germană nefiltrată Frazinskaner. De asemenea, compania are în portofoliu și variantele 0.0% alcool pentru Stella Artois și Staropramen.

De peste două secole, Molson Coors fabrică băuturi care aduc oamenii împreună. De la Coors Light, Miller Lite, Molson Canadian, Carling și Staropramen la Coors Banquet, Blue Moon Belgian White, Saint Archer Gold, Leinenkugel's Summer Shandy, Creemore Springs și multe altele, Molson Coors produce unele dintre cele mai îndrăgite și emblematice mărci de bere realizate vreodată. În timp ce istoria companiei este înrădăcinată în bere, Molson Coors oferă un portofoliu modern care se extinde dincolo de industria berii cu cocktail-uri carbonatate, cafea, vin, kombucha, cidru și multe altele. Molson Coors Beverage Company este o companie cotată la bursă, care operează prin Molson Coors America de Nord și Molson Coors Europe și este tranzacționată la New York și la bursa canadiană (TAP).

Citeste si:
AB InBev a părăsit Rusia. Cel mai mare producător de bere din lume și-a cedat acțiunile partenerilor săi turci 
AB InBev a părăsit Rusia. Cel mai mare producător de bere din lume și-a cedat acțiunile partenerilor săi turci 

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Bergenbier introduce două noi beri fără alcool