Astfel Beko continua cresterea gradului de constientizare cu privire la provocarea globala a obezitatii infantile si ii va incuraja pe oamenii din intreaga lume sa-si impartaseasca obiceiurile alimentare sanatoase in social media.
Pentru fiecare postare #EatLikeAPro care apare pe Instagram sau pe Twitter, Beko va dona 1 euro catre UNICEF. Pana in prezent, aceasta initiativa a dus la strangerea a peste 500.000 de euro prin intermediul social media.
FC Barcelona si Fundatia Barca se alatura campaniei promovand obiceiurile sanatoase. In sprijinul procesului de donatie, in timpul lui El Clasico din 6 mai Beko a renuntat la logo-ul de pe maneca tricourilor pentru a evidentia initiativa Eat Like A Pro.
Se asteapta ca pana in anul 2025, peste 70 de milioane de copii din lume vor suferi de obezitate. Beko doreste sa schimbe tedinta prin sensibilizarea si prin sustinerea unei miscari la nivel mondial pentru a ajuta copiii sa manance mai sanatos.
UNICEF depune eforturi la nivel global pentru a elimina foametea si pentru a imbunatati nutritia copiilor la scara globala.